
M. B. , životopis 965847
Vzdělání Vysokoškolské
Institut veřejnoprávních a profesních studií Praha
Projektové řízení
2016 – 2018Vysokoškolské
Provozně ekonomická fakulta ČZU Praha
Veřejná správa a regionální rozvoj
2007 – 2009Vysokoškolské
Fakulta ekonomická ZČU Plzeň
Podniková ekonomika a management
2003 – 2007Bakalářské
Obchodní akademie Plzeň
Obchodní akademie
1994 – 1999SŠ s maturitou
Střední průmyslová škola stronická Plzeň
Strojírenská technologie
1989 – 1992SŠ s maturitou
Praxe 26 let a 8 měsíců
S&*********.o.
Segmentový manažer/ Projektový manažer
leden 2018 – srpen 2021 3 roky a 8 měsíců
Vedení a řízení aplikačního segmentu, řízení SW projektů, organizace a koordinace prací všech týmů. Administrativní a personální činnosti. Analýzy, konzultace, implementace, testování, dokumentace SW produktů.
Fr*******cer
Projektový manažer/Provozní restaurace a fitness/Realitní makléř - náborář
2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců
Vedení a řízení projektů, práce s daty, analýzy, konzultace, fakturace plynu. Zajištění chodu restaurace. Především developerské projekty, zpracování vizualizací a administrativní činnosti.
Au*********.s.
Projektový manažer
2016 – 2016 6 měsíců
Vedení a řízení infrastrukturních IT projektů. Administrativní činnost.
Pl*********.s.
Vedoucí POSM distribuce/ Ekonom
2011 – 2015 4 roky a 6 měsíců
Vedení, řízení a motivace týmu, zajišťování distribuce POSM materiálu a servisních služeb montážních firem, kontrola a řízení skladových zásob. Administrativní činnost (VŘ, objednávky, fakturace, budgety, inventarizace majetku, docházka. Analytik, Tester, Klíčový uživatel a Školitel v rámci projektu SAP "Global Template".
ČE*******.s.
Vedoucí týmu projektu SAP R5 (Billing)/ Administrace služeb
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
Implementace SAP R5. Interní a zákaznický reporting, analýzy, rozbory, prezentace pro porady vedení, dozorčí radu a představenstvo ICT služeb. Řízení procesu pohledávek.
RW*********.s.
Vedoucí odd. fakturace
2005 – 2009 4 roky a 6 měsíců
Vedení a řízení odd. fakturace. Procesy fakturace, podklady pro právní vymáhání pohledávek. Administrativní činnosti. Klíčový uživatel, analytik, tester a školitel v projektu SAP IS-U.
Pl*********.s.
Ekonom
2000 – 2005 5 let a 6 měsíců
Zodpovědnost za manipulační techniku v celé PP, a.s. - zajišťování servisu, logistiky, dopravy, prodeje. Vedení týmu servisních techniků, spolupráce se servisními firmami, pojišťovnami. VŘ na dodání manipulační techniky, ND. Administrativní činnost (docházka, inventarizace majetku, reporty, budgety).
Pl*****.o.
Administrativní pracovník
1994 – 2000 6 let a 6 měsíců
Administrativní činnosti
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
SAP - R3, CRM, SRM, ECC, IS-U, R5, H5, BW, HPQC Passport (Cominfo), OKBase - docházkové systémy S21, E-purchase, OPEN SGC, MS Dynamics Axapta, Sharepoint, elektronická spisová služba, WF aplikace (DMS), MS Visio, MS Project
Kurzy
Profesionální prezentace a rétorika se Štěpánkou Duchkovou
2019
Manažerský kurz Řízení vzdálených pracovníků
2016
Jazykový pobyt - ESE, Malta
2014
Instruktor fitness - Osobní trenér (rekvalifikační kurz)
2014
Lektorské certifikace
Port de Bras, cvičení dětí 3-15 let, Fitmami Basic, Břišní pekáč
2014
Komunikace se zákazníkem
2011
Profesionální prezentace
2010
Psaní desetiprstou metodou
1999