Š. H. , životopis 1335458
OZP
Osoba se zdravotním postižením
Můj zdravotní stav mi dovoluje pracovat pouze na 100% HOME OFFICE.
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Hotelová škola a Vyšší odborná hotelová škola, Poděbrady
příprava na vedení hotelového provozu, příprava pro práci v cestovním ruchu
září 1998 – květen 2002SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 8 měsíců
Ku*******ZÍN
šéfredaktorka, jednatelka
leden 2014 – dosud 12 let
Psaní článků, vyhledávání nových obchodních příležitostí, propagace na sociálních sítích, komunikace s PR agenturami, mediálními partnery i se širokou veřejností, vedení týmu cca 15 osob. Denní práce ve Wordpressu.
Co*********.s.
Operátorka zákaznického centra
září 2024 – říjen 2024 2 měsíce
Přijímání příchozích hovorů od klientů Vodafone, práce s interními systémy.
St*********ncy
Letenkářka
únor 2011 – září 2012 1 rok a 8 měsíců
Péče o nové i stávající zákazníky, vyhledávaní letenek, změny a storna letenek, vystavování letenek, zajišťování ubytování v zahraničí, fakturace, každodenní komunikace s leteckými společnostmi a klienty po telefonu, práce s mezinárodním rezervačním systémem Galileo.
Eu*******vel
Samostatný odborný pracovník cestovní kanceláře
duben 2010 – září 2010 6 měsíců
Incoming cestovní ruch, zajišťování ubytování, zajišťování konferenčních prostor, kompletní kalkulace a tvoření nabídek ubytování, komunikace s českými i zahraničními klienty po telefonu
EM*******ech
personalistka
červen 2009 – březen 2010 10 měsíců
Přijímání nových zaměstnanců do společnosti, vedení pracovních pohovorů, správa agendy zaměstnanců, příprava teambuildingů
TV*******ova
Asistentka tiskové mluvčí
leden 2008 – květen 2009 1 rok a 5 měsíců
asistence tiskové mluvčí, zajištění chodu tiskového oddělení, vedení e-mailu tiskové kanceláře (komunikace jak se zaměstnanci, tak i s diváky), vedení kalendáře a schůzek tiskové mluvčí, organizace tiskových konferencí (výběr místa, zajištění odpovídajícího prostoru, dohled nad vizuálem místnosti, kontrola cateringu, automatické spolupráce s ochrankou v případě nepřijatelných situací), komunikace s novináři (zajišťování akreditací a případná vyjádření k akci do článku), úzká spolupráce s PR oddělením, monitoring tisku, reporty, návrhy, zpracování a objednávky inzerce v tisku, fakturace, tvorba rozpočtu
Ra*******ing
Vedoucí call centra
říjen 2006 – listopad 2007 1 rok a 2 měsíce
Aktivní prodej po telefonu svěřených produktů, vedení týmu cca osmnácti prodejců, školení nových zaměstnanců, příprava motivačních odměn, příprava teambuildingů
Gi*****ort
Zahraniční referentka
září 2003 – říjen 2006 3 roky a 2 měsíce
Denní komunikace v němčině s centrálou v Rakousku, vedení Intrastatu (vedení obchodů v rámci Evropské unie), řešení závad v interním počítačovém systému, platby faktur, kontrola zásilek ze zahraničí, pravidelná komunikace se skladem, denní komunikace se zahraničními řidiči kamionu se zbožím, denní komunikace s přepravními společnostmi)
Jazyky
slovenštinapokročilý začátečník
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Začátečník
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Nováček
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingZkušený
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
SEO, linkbuildingPokročilý
WordPress / CMSPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Ze svých studií, praxe a zkušeností mohu nabídnout vše, co uvádím ve svém životopise, pouze ale pod podmínkou, že by pracovní pozice byla na 100% home office a na hlavní pracovní poměr (zkrácený úvazek je též možný).
Kurzy
Absolvování školení v rezervačním systému Galileo by Travelport
rezervace, vystavování letenek, zjištění zapůjčení aut, řešení reklamací
2011
Kurs prodeje po telefonu
Oslovování zákazníků, "tzv. cold calls"
2003