BSc. Zuzana O. 30 let , životopis 862594
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Zlín + 30 km ochota dojíždět Mapa Zahraničí - ostatní -
Chci pracovat jako
Delegát cestovní kanceláře Office manager Ošetřovatel Pracovník v sociálních službách Sanitářka / sanitář Terénní pracovník Vrchní sestra Zdravotní sestra Zubní instrumentář Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vyšší odborná zdravotnická škola Zlín
Diplomovaná všeobecná sestra
září 2024 – září 2027Vyšší odborné
University of Birmingham
International tourism management
září 2015 – květen 2018Bakalářské
Hotelová škola Zlín
Hotelnictví (Cestovní ruch a regionální rozvoj)
září 2011 – červen 2015SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 3 měsíce
KN*****lín
Sanitářka / sanitář
říjen 2024 – dosud 1 rok a 3 měsíce
Práce na operačních sálech, příprava pacientů, polohování, asistence při operacích, dezinfekce Práce na urgentním příjmu-asistence všeobecné sestře
L*****l
Vedoucí směny
únor 2021 – duben 2022 1 rok a 3 měsíce
samostatná organizace činnosti směny (koordinace 5 až 12členného týmu) - provádění pravidelných kontrol činností směny a zodpovědnost za ekonomické výsledky daného dne - podpora nových kolegů a kolegyň při jejich zapracování - zodpovědnost za finanční hotovost a vyúčtování - vykonávání všech provozních a manuálních činností včetně práce na pokladně - motivace a podpora týmu včetně poskytování průběžné zpětné vazby - zajištění spokojenosti zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel
A*****T
Costumer Care Agent
únor 2020 – únor 2021 1 rok a 1 měsíc
Telefonní technická podpora pro americké zákazníky. Vyřizování veškerých potíží, troubleshooting, nastavování televizí, programů, připojení, domlouvání schůzek s techniky, orientace v nabízených službách, kompletní zákaznický servis
HP*****nic
Manager Back Office - export department
červen 2019 – září 2019 4 měsíce
Zařizování objednávek pro Polsko, Maďarsko, Řecko, Litvu Komunikace se zákazníky, vyřizování reklamací, domlouvání nakládek a vykládek, Úzká spolupráce s oddělením skladu, práce v Programech SAP, Excel, Outlook
Mo*******nal
HR Mondelez Business Services Advisor – centrum sdílených služeb – projektová role
červen 2018 – prosinec 2018 7 měsíců
poskytování vysoce kvalitních a rychlých zákaznických služeb, objasnění všech požadavků zdvořilým a profesionálním způsobem, práci v rámci dohody o úrovni poskytovaných služeb (SLA) a zajišťování za všech okolností bezproblémové, aktuální a přínosné komunikace se zákazníky, zaznamenávání a monitorování případů v systému správy případů, přiřazování priorit podle potřeby a zajišťování toho, aby byl každý případ vyřešen k úplné spokojenosti zákazníků, zajišťování přesného sběru údajů zaměstnanců za současného respektování aktuální legislativy upravující ochranu osobních údajů a kontroly náborových požadavků, spolupráci s ostatními oblastmi MBS, např. oddělením zabývajícím se odměnami a benefity a mzdovým oddělením, podle potřeby aktualizaci systému správy případů a systému SAP SHARP, plnění administrativních úkolů týkajících se náborového procesu, od plánování pohovorů a vytváření pracovních smluv po pomoc při náboru manažerů s nástupním procesem zaměstnanců.
He************
Supervisor Barmaid
červen 2017 – září 2017 4 měsíce
zákaznický servis, příprava koktejlů, školení zaměstnanců, schopnost vedení týmu, postupování z vlastní iniciativy a motivování ostatních.
TE*******and
Lektorka angličtiny
červenec 2016 – září 2016 3 měsíce
Odpovědnost za plánování hodin, přípravu materiálů, zvládání problematického chování a výuku angličtiny pro studenty různého věku a etnické příslušnosti.
Ma*****use
Supervisor
leden 2016 – červenec 2016 7 měsíců
zákaznický servis, příprava koktejlů, školení zaměstnanců, schopnost vedení týmu, postupování z vlastní iniciativy a motivování ostatních.
Ho*********šná
Recepční v cestovním ruchu
leden 2013 – září 2015 2 roky a 9 měsíců
Kontakt se zákazníky, vyřizování rezervací, uvítání hostů, pomoc v restauraci
OV*******anz
Finanční poradce
leden 2012 – leden 2013 1 rok a 1 měsíc
Navrhování a poskytování finančních služeb klientům na základě jejich finanční situace, vytváření finančních plánů a prodej finančních produktů, vedení týmů a zajišťování vysoké úrovně jednotlivých standardů.
Jazyky
němčinazačátečník
španělštinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Programovací jazyky
SmallTalk
Dalvik / Android
Kurzy
Sanitářský kurz
základy ošetřovatelské péče, psychologie, somatologie, postupy první pomoci apod.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2023
TEFL
Mohu učit anglický jazyk po celém světě
srpen 2016
Barmanský kurz
Základní barmanský kurz, příprava koktejlů, složení, postupy
2015