Foto: Andrea Č. OZP
ID 1527333

Andrea Č. 45 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Krč + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně

 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

Invalidní důchod 1

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SŠOT

Marketing, Management

září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 6 měsíců

S *********H A

Senior specialista revizí

duben 2022 – duben 2025 3 roky a 1 měsíc

Zpracování a podání žádostí distributorovi. Přezkoumání a archivace dokumentace od technických pracovníků. Tvorba revizních zpráv pro fotovoltaické elektrárny a tepelná čerpadla na základě předložených podkladů. Efektivní spolupráce s vedoucím revizním technikem. Organizace a koordinace revizních a servisních výjezdů pro tým techniků (20 osob). Profesionální komunikace se zákazníky a technickým personálem. Spolupráce na řešení problémů s reklamačním a oddělením pohledávek.

E *********H A

Asistentka majitele

duben 2021 – březen 2022 1 rok

Efektivní řízení kancelářské administrativy a zajištění hladkého denního provozu. Organizace pozemní a letecké přepravy s důrazem na optimalizaci nákladů a efektivitu. Zpracování cenových poptávek a správa objednávek zboží v souladu se skladovými procesy.

WP*****H A

Sanitář - administrativní pracovník

únor 2020 – březen 2021 1 rok a 2 měsíce

Zajištění ověřování pravosti a expirace léčiv, zodpovědnost za jejich správné naskladnění. Přesná kontrola shody dodacích listů s fyzickým stavem dodávek. Efektivní zpracování příjmu faktur a příprava dokumentace pro účetní oddělení

A *****H A

Prodejce po telefonu / Telesales

září 2016 – leden 2020 3 roky a 5 měsíců

Aktivní prodej kancelářských a hygienických produktů. Efektivní správa a rozvoj klientů v přidělené databázi. Příprava atraktivních cenových nabídek vedoucích k úspěšnému uzavření obchodů. Řešení reklamací s důrazem na zákaznickou spokojenost.

C *******H A

Administrativní pracovník

prosinec 2004 – srpen 2012 7 let a 9 měsíců

Efektivní podpora projektového týmu Precizní kompletace, kontrola a zajištění kopírování projektové dokumentace pro dané úřady a konečného zákazníka

NO*******ice

Administrativní pracovník

květen 2000 – červenec 2004 4 roky a 3 měsíce

Zpracování objednávek, tvorba cenových nabídek a fakturační činnost Řízení skladového hospodářství a inventarizace zásob Koordinace kamionové dopravy a dispečink

P *******C E

Obchodní referent

červenec 1998 – duben 2000 1 rok a 10 měsíců

Zajištění excelentní péče o stávající klienty Efektivní telemarketingové techniky a uzavírání prodejů Optimalizace skladového hospodářství

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Nováček

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZačátečník

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Četba, příroda-procházky, ruční práce-kreativní, pes

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45