Andrea Č. 45 let , životopis 1527333
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
OZP
Osoba se zdravotním postižením
Invalidní důchod 1
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠOT
Marketing, Management
září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 6 měsíců
S *********H A
Senior specialista revizí
duben 2022 – duben 2025 3 roky a 1 měsíc
Zpracování a podání žádostí distributorovi. Přezkoumání a archivace dokumentace od technických pracovníků. Tvorba revizních zpráv pro fotovoltaické elektrárny a tepelná čerpadla na základě předložených podkladů. Efektivní spolupráce s vedoucím revizním technikem. Organizace a koordinace revizních a servisních výjezdů pro tým techniků (20 osob). Profesionální komunikace se zákazníky a technickým personálem. Spolupráce na řešení problémů s reklamačním a oddělením pohledávek.
E *********H A
Asistentka majitele
duben 2021 – březen 2022 1 rok
Efektivní řízení kancelářské administrativy a zajištění hladkého denního provozu. Organizace pozemní a letecké přepravy s důrazem na optimalizaci nákladů a efektivitu. Zpracování cenových poptávek a správa objednávek zboží v souladu se skladovými procesy.
WP*****H A
Sanitář - administrativní pracovník
únor 2020 – březen 2021 1 rok a 2 měsíce
Zajištění ověřování pravosti a expirace léčiv, zodpovědnost za jejich správné naskladnění. Přesná kontrola shody dodacích listů s fyzickým stavem dodávek. Efektivní zpracování příjmu faktur a příprava dokumentace pro účetní oddělení
A *****H A
Prodejce po telefonu / Telesales
září 2016 – leden 2020 3 roky a 5 měsíců
Aktivní prodej kancelářských a hygienických produktů. Efektivní správa a rozvoj klientů v přidělené databázi. Příprava atraktivních cenových nabídek vedoucích k úspěšnému uzavření obchodů. Řešení reklamací s důrazem na zákaznickou spokojenost.
C *******H A
Administrativní pracovník
prosinec 2004 – srpen 2012 7 let a 9 měsíců
Efektivní podpora projektového týmu Precizní kompletace, kontrola a zajištění kopírování projektové dokumentace pro dané úřady a konečného zákazníka
NO*******ice
Administrativní pracovník
květen 2000 – červenec 2004 4 roky a 3 měsíce
Zpracování objednávek, tvorba cenových nabídek a fakturační činnost Řízení skladového hospodářství a inventarizace zásob Koordinace kamionové dopravy a dispečink
P *******C E
Obchodní referent
červenec 1998 – duben 2000 1 rok a 10 měsíců
Zajištění excelentní péče o stávající klienty Efektivní telemarketingové techniky a uzavírání prodejů Optimalizace skladového hospodářství
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Nováček
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZačátečník
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení