Ing. Eva Š. 28 let , životopis 1188575
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Podolí + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Ekonom Fakturant/ka Kreativec Písařka Pracovník back office Referent Tester Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Hospodářská a kulturní studia
září 2020 – červen 2023Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Hospodářská a kulturní studia
červenec 2016 – červen 2020Bakalářské
Obchodní akademie Trutnov
Obchodní akademie
září 2012 – červen 2016SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 4 měsíce
AŽ*******.o.
Samostatný vývojový pracovník
listopad 2023 – dosud 2 roky a 2 měsíce
Kooperace při organizaci zástaveb, spolupráce při tvorbě projekčních harmonogramů zástaveb, spolupráce na plánech investic a fakturaci na projekty zástaveb, řešení termínových sladění projekčních harmonogramů, odhad kolizí, pokročilé dovednosti v MS Excel, včetně filtrování dat, tvorby podmíněného formátování, tvorba komplexních excelových funkcí pro usnadnění rozhodovacích procesů a sledování výkonnosti projektů, tvorba Ganttových diagramů pro detailní přehled a řízení projektových harmonogramů, vedení týmových schůzek s cílem udržovat aktuální tok informací, komunikace napříč odděleními, vytváření interních objednávek, pomoc s evidencí docházky.
EC*******.o.
Konzultant - projektový manažer
květen 2022 – říjen 2023 1 rok a 6 měsíců
Administrativní podpora senior konzultantů, zpracování dokumentace k vybraným projektům a jejich následná kompletace, emailová a telefonická komunikace s klienty, vedení finančního managementu projektů, navrhování a následná příprava změn v rámci projektu, kontrola zaslaných dokumentů po finanční a věcné stránce, sledování nových příležitostí a možností financování a dotací pro klienty, školení v oblasti dotací, koordinace a dodržování předem stanovených časových plánů a milníků projektu, příprava žádostí o platbu, komunikace s výzkumnými organizacemi, interní operativa v rámci společnosti, práce v kolektivu.
UM******* s.
Office manager
říjen 2020 – květen 2022 1 rok a 8 měsíců
Administrativní práce, emailová a telefonická komunikace s klienty, práce s CRM programem, práce s účetním programem POHODA, příprava smluv, příjem a výdej balíků a dopisů, pochůzky na poštu, řízení chodu kanceláře, administrativní pomoc s procesem založení virtuálního sídla společnosti, sledování a správa firemní korespondence a dokumentace, pohovory s novými uchazeči, zajištění potřebných kancelářských potřeb a zařízení, komunikace s kurýry, správa pokladny, hlavní podpora manažera společnosti
Br*********hov
Barman na popcornovém baru
květen 2018 – březen 2020 1 rok a 11 měsíců
Práce na popcornovém baru v kině, práce v kolektivu mladých lidí, zodpovědnost za kvalitu zboží, práce s penězi, nabídkový prodej, zaučování nových kolegů na pracovní pozici, obsluha zákazníků, příprava a úklid baru, řízení skladových zásob, úzká spolupráce se supervizorem, bezpečnost a hygiena na pracovišti.
Po*****r.o
Office manager
červen 2019 – srpen 2019 3 měsíce
Administrativní práce, práce s informačním systémem pro jazykové školy MyCat.cz, práce s programy Microsoft Office, komunikace s lektory jazykové školy v českém a částečně v anglickém jazyce, vystavování faktur za poskytnuté služby, komunikace s klienty, práce s pokladnou, organizace členů jazykové školy a lektorů, sledování plateb a jejich následné párování, archivace dokumentace, podpora administrativních potřeb lektorů
Br*********hov
Supervizor
říjen 2018 – březen 2019 6 měsíců
Podepisování smluv s novými zaměstnanci, administrativní práce, vedení pohovorů s novými uchazeči, práce v týmu, plánování a organizace směn, starost o dobré podmínky pro zaměstnance a dobrou náladu na pracovišti, školení zaměstnanců, příprava komplexních návodů, kritické myšlení v krizových a konfliktních situacích, komunikace a spolupráce nejen se spolupracovníky, ale rovněž s hlavním vedením pobočky.
Úč*****tka
praxe při škole – praktikant
květen 2015 – červen 2015 2 měsíce
Základy práce s účetním programem MRP Slušovice, účtovaní faktur odběratelských a dodavatelských, vystavování účetních dokladů, účtování mezd, samostatnost při kompletaci a řazení účetních dokladů.
Jazyky
němčinazačátečník
španělštinazačátečník
ruštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
Programovací jazyky
(X)HTML, CSSZačátečník
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Týmový hráč – schopnost efektivně spolupracovat s kolegy a přispívat k týmovým cílům; Flexibilita – schopnost rychle se přizpůsobit novým situacím a měnícím se podmínkám; Organizační schopnosti – Efektivní plánování času a úkolů s cílem dosáhnout co nejlepších výsledků; Detailní přístup – schopnost zaměřit se na detaily a přijít s řešením ušitým přímo na míru