Foto: Ing. Eva Š.
ID 1188575

Ing. Eva Š. 28 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Podolí + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Vyžaduji: částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Hospodářská a kulturní studia

září 2020 – červen 2023Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Hospodářská a kulturní studia

červenec 2016 – červen 2020Bakalářské

Obchodní akademie Trutnov

Obchodní akademie

září 2012 – červen 2016SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 4 měsíce

*******.o.

Samostatný vývojový pracovník

listopad 2023 – dosud 2 roky a 2 měsíce

Kooperace při organizaci zástaveb, spolupráce při tvorbě projekčních harmonogramů zástaveb, spolupráce na plánech investic a fakturaci na projekty zástaveb, řešení termínových sladění projekčních harmonogramů, odhad kolizí, pokročilé dovednosti v MS Excel, včetně filtrování dat, tvorby podmíněného formátování, tvorba komplexních excelových funkcí pro usnadnění rozhodovacích procesů a sledování výkonnosti projektů, tvorba Ganttových diagramů pro detailní přehled a řízení projektových harmonogramů, vedení týmových schůzek s cílem udržovat aktuální tok informací, komunikace napříč odděleními, vytváření interních objednávek, pomoc s evidencí docházky.

EC*******.o.

Konzultant - projektový manažer

květen 2022 – říjen 2023 1 rok a 6 měsíců

Administrativní podpora senior konzultantů, zpracování dokumentace k vybraným projektům a jejich následná kompletace, emailová a telefonická komunikace s klienty, vedení finančního managementu projektů, navrhování a následná příprava změn v rámci projektu, kontrola zaslaných dokumentů po finanční a věcné stránce, sledování nových příležitostí a možností financování a dotací pro klienty, školení v oblasti dotací, koordinace a dodržování předem stanovených časových plánů a milníků projektu, příprava žádostí o platbu, komunikace s výzkumnými organizacemi, interní operativa v rámci společnosti, práce v kolektivu.

UM******* s.

Office manager

říjen 2020 – květen 2022 1 rok a 8 měsíců

Administrativní práce, emailová a telefonická komunikace s klienty, práce s CRM programem, práce s účetním programem POHODA, příprava smluv, příjem a výdej balíků a dopisů, pochůzky na poštu, řízení chodu kanceláře, administrativní pomoc s procesem založení virtuálního sídla společnosti, sledování a správa firemní korespondence a dokumentace, pohovory s novými uchazeči, zajištění potřebných kancelářských potřeb a zařízení, komunikace s kurýry, správa pokladny, hlavní podpora manažera společnosti

Br*********hov

Barman na popcornovém baru

květen 2018 – březen 2020 1 rok a 11 měsíců

Práce na popcornovém baru v kině, práce v kolektivu mladých lidí, zodpovědnost za kvalitu zboží, práce s penězi, nabídkový prodej, zaučování nových kolegů na pracovní pozici, obsluha zákazníků, příprava a úklid baru, řízení skladových zásob, úzká spolupráce se supervizorem, bezpečnost a hygiena na pracovišti.

Po*****r.o

Office manager

červen 2019 – srpen 2019 3 měsíce

Administrativní práce, práce s informačním systémem pro jazykové školy MyCat.cz, práce s programy Microsoft Office, komunikace s lektory jazykové školy v českém a částečně v anglickém jazyce, vystavování faktur za poskytnuté služby, komunikace s klienty, práce s pokladnou, organizace členů jazykové školy a lektorů, sledování plateb a jejich následné párování, archivace dokumentace, podpora administrativních potřeb lektorů

Br*********hov

Supervizor

říjen 2018 – březen 2019 6 měsíců

Podepisování smluv s novými zaměstnanci, administrativní práce, vedení pohovorů s novými uchazeči, práce v týmu, plánování a organizace směn, starost o dobré podmínky pro zaměstnance a dobrou náladu na pracovišti, školení zaměstnanců, příprava komplexních návodů, kritické myšlení v krizových a konfliktních situacích, komunikace a spolupráce nejen se spolupracovníky, ale rovněž s hlavním vedením pobočky.

Úč*****tka

praxe při škole – praktikant

květen 2015 – červen 2015 2 měsíce

Základy práce s účetním programem MRP Slušovice, účtovaní faktur odběratelských a dodavatelských, vystavování účetních dokladů, účtování mezd, samostatnost při kompletaci a řazení účetních dokladů.

Jazyky

němčinazačátečník

španělštinazačátečník

ruštinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopPokročilý

Programovací jazyky

(X)HTML, CSSZačátečník

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Střih videaZačátečník

Úprava fotekZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Týmový hráč – schopnost efektivně spolupracovat s kolegy a přispívat k týmovým cílům; Flexibilita – schopnost rychle se přizpůsobit novým situacím a měnícím se podmínkám; Organizační schopnosti – Efektivní plánování času a úkolů s cílem dosáhnout co nejlepších výsledků; Detailní přístup – schopnost zaměřit se na detaily a přijít s řešením ušitým přímo na míru

Zájmy

Četba knih, kinematografie, cestování, poslech hudby, domácí mazlíčci, technologické novinky

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45