Foto: Ing. Dagmar T.
ID 525234

Ing. Dagmar T. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Smíchov + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Hlubočepy + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek, Brigády

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Podnikání a administrativa

2017 – 2021Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Provoz a ekonomika

2013 – 2017Bakalářské

Gymnázium a Obchodní akademie, Orlová , příspěvková organizace

Obchodní akademie

2009 – 2013SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 8 měsíců

4 *********.o.

samostatná účetní

červenec 2024 – dosud 1 rok a 6 měsíců

Komplexní vedení účetnictví pro 6 klientských společností. Zpracování měsíčních přiznání k DPH, kontrolních hlášení a souvisejících podkladů pro daň z příjmů právnických osob. Samostatná práce v účetním programu POHODA – účtování přijatých a vydaných faktur, bankovních výpisů, pokladen a mezd. Komunikace s klienty ohledně účetních podkladů a zajištění souladu s daňovými předpisy. Důraz na přesnost, termíny a efektivní reporting pro potřeby daňového poradce.

GL********* s.

Administrátor likvidace

květen 2021 – říjen 2021 6 měsíců

Kontrola práce ostatních likvidátorů; Zodpovídání telefonických dotazů klientů k nahlášeným pojistným událostem; Poskytování informací o aktuálním stavu konkrétní pojistné události; Vytváření pojistných událostí na základě poskytnutých dat od klienta; Práce v interních systémech

IM*********.o.

Účetní a referentka movitých smluv

srpen 2019 – září 2020 1 rok a 2 měsíce

Pomocné práce pro hlavní účetní, vytváření penalizací a upomínek; párování plateb od zákazníků s fakturami - provádění zápočtů; párování dobropisů a faktur vydaných, vyhledávání rozdílů v zákaznickém saldu; komunikace s klienty

TC********* 16

Operátor výroby

2015 – 2019 4 roky a 6 měsíců

Aktualizace mobilních telefonů. Důraz na preciznost, rychlost, zodpovědnost a práci podle stanovených postupů.

Sc******* o.

Administrativní pracovník

srpen 2018 – prosinec 2018 5 měsíců

Vyřizování dotací Nová zelená úsporám a administrativa.

Na*********ého

Hosteska

2016 – 2016 6 měsíců

Propagační činnost a prezentace značky v oblasti zahradní techniky. Aktivní oslovování zákazníků, vysvětlování výhod produktů a podpora prodeje

Ev*******9/2

Hosteska

2015 – 2015 6 měsíců

Promo mobilních telefonů Huawei.

DA********* 59

Inventury

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

Inventury

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Znalost účetního programu Pohoda, znalost podnikového programu ARBES FEIS, Státní zkouška z obchodní korespondence

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Tanec, týmové sporty, filmy. V listopadu 2025 mi končí rodičovská dovolená a ráda bych navázala na svou současnou praxi v oblasti účetnictví. Hledám pozici na částečný úvazek, která mi umožní dále se profesně rozvíjet a prohlubovat znalosti v účetní a daňové oblasti. V práci si zakládám na pečlivosti, zodpovědnosti a spolehlivosti. Ráda se učím novým věcem, přemýšlím systematicky a přispívám k efektivnímu fungování týmu.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45