Barbora S. 25 let , životopis 1526726
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Business Development Manager Key Account Manager Obchodní asistent Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Hradec Králové
Management cestovního ruchu
září 2021 – únor 2025Bakalářské
Praxe 1 rok a 10 měsíců
La*******ech
Sales representative
březen 2025 – srpen 2025 6 měsíců
Individuální konzultace a komunikace se zákazníky, poradenství a prezentace služeb. Každodenní komunikace po telefonu i e-mailu, práce s CRM a administrativní agenda. Organizace klientských požadavků, řešení dotazů a budování pozitivního zákaznického zážitku.
Cz*******els
Area Sales Executive + Trainee manager
listopad 2023 – únor 2025 1 rok a 4 měsíce
Rezervace ubytování, komunikace s hosty a práce s hotelovým systémem HotelTime Vedení prodejního cyklu, upsell a nabídka vyšších kategorií pokojů. Každodenní práce s e-maily, telefonickými dotazy a zpracováním požadavků hostů. Administrativa a příprava dokumentů: objednávky, fakturace, příprava podkladů, práce s interními systémy. Organizace meetingů, akcí a eventů, detailní koordinace a péče o klienty. Roční trainee program napříč recepcí, F&B, rezervacemi a obchodním oddělením.
Jazyky
řečtinapokročilý začátečník
španělštinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
CRM Hubspot, Hotelový systém HotelTime
Kurzy
Jak vést úspěšný hotel
Komplexní kurz hotelového managementu zaměřený na provozní řízení hotelu, vedení týmů, zákaznickou zkušenost, revenue management a cenotvorbu (ADR, RevPAR), digitální marketing a online reputaci, kontrolu nákladů, plánování služeb a udržitelnost (ESG). Praktická orientace na zvyšování kvality služeb a ziskovosti provozu.
červenec 2025