Není foto: T. Z.
ID 1324239

T. Z.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Pardubice - Dopravní fakulta J. Pernera

Dopravní management, marketing a logistika

září 2020 – únor 2021Bakalářské

Střední průmyslová škola chemická Pardubice

Požární ochrana

2015 – 2018SŠ s maturitou

Praxe 5 let a 9 měsíců

Mu*********.o.

Sales manager

září 2024 – květen 2025 9 měsíců

Vedení pobočky v Pardubicích. Analýza práce svěřeného týmu (obchodní zástupci a zákaznický servis) s následným tlakem na růst výkonnosti a kvality práce. Zlepšování pracovních procesů ve firmě a inovace v oblasti dopravy a obchodu. Jednání s klíčovými zákazníky. Příprava obchodních smluv a ceníků. Vedení porad a příprava reportů pro nejvyšší management. Zodpovědnost za obchodní výsledek pobočky.

Mu*********.o.

Obchodní zástupce

květen 2022 – srpen 2024 2 roky a 4 měsíce

Hledání nových zákazníků, udržování obchodních vztahů se stálými zákazníky. Tvorba cenových nabídek a výběrových řízení v dopravě. Zejména telefonická a e-mailová komunikace doplněna o osobní schůzky. Po určité době i zaškolování nových zaměstnanců na obchodních pozicích.

EN*******.o.

Administrativní podpora

září 2021 – duben 2022 8 měsíců

Pomáhal jsem s nákupem vstupenek zákazníkům, kteří se v našem portálu buď neorientovali nebo jim nákup z různých důvodů nešel. Zejména telefonní a e-mailová komunikace.

Sy*********.s.

Požární preventista

březen 2021 – srpen 2021 6 měsíců

Měl jsem na starosti veškerou projektovou dokumentaci budov. Musel jsem posléze určit stupeň nebezpečí a dle toho zvážit případná rizika. Dle rizik stanovit počet únikových východů, hasicích přístrojů a vytvořit evakuační plán.

Ge*****.s.

Administrativní pracovník

leden 2020 – červen 2020 6 měsíců

Moje náplň práce byla v oblasti životních pojistek. Konkrétně na oddělení plateb. Řešení splátkových kalendářů, neuhrazených plateb a požadavků zákazníka.

PR*********.o.

Pracovník back office

leden 2019 – prosinec 2019 1 rok

Převážně emailová a telefonní komunikace s klientem. Komunikace s ostatními odděleními napříč celou společností. Zejména vyřizování požadavků ohledně plateb zákazníka.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

ERP a účetní software

HeliosZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Dlouho jsem hledal možnosti seberealizace a obor, který by mě bavil. Nakonec jsem se našel v logistice a dopravě, ale nebráním se i jinému oboru a výzvě v obchodu. Dříve jsem pracoval v pojišťovnictví či bankovnictví, ale jsem rád, že jsem našel jinou cestu. Mimo práci aktivně sportuji a hraji hokejbal na nejvyšší úrovni v ČR. Několikrát jsem se účastnil MS a jako kapitán dovedl juniorskou reprezentaci k titulu mistrů světa. Tyto zkušenosti se mi nyní hodí v obchodní branži, kde považuji týmovou práci a tah na branku za klíčové dovednosti. Zároveň jsem procestoval spoustu zemí. Ať už se zmíněným hokejbalem či po vlastní ose. Určitě je ještě pár míst, kam se chci podívat nebo co bych chtěl zažít.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45