J. P. , životopis 1471688
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ Lázně Bělohrad
Gastronomie a hotelnictví
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 8 měsíců
Mu*********.o.
Region Partners Account Consultant
září 2025 – dosud 4 měsíce
• aktivní rozvoj obchodních příležitostí ve svěřeném regionu • vyhledávání a oslovování nových partnerů • vyjednávání individuálních smluvních podmínek • zodpovědnost za plnění stanovených cílů • budování a udržování dlouhodobých vztahů s partnery • analýza trhu a konkurence v regionu
Mu*******.o.
Sales Consultant
říjen 2024 – dosud 1 rok a 3 měsíce
• Aktivní komunikace se zákazníky, poradenství a prezentace benefitů MultiSport karet • Identifikace potřeb klientů a nabídka vhodných řešení pro podporu jejich zdravého životního stylu • Zpracování objednávek, administrace smluv a péče o stávající klientelu • Spolupráce s týmem marketingu a HR na realizaci prodejních kampaní a eventů • Monitoring trhu a konkurence pro optimalizaci prodejních strategií • Dosahování a překračování stanovených prodejních cílů, pravidelný reporting výsledků vedení
PP***** CZ
Field sales
březen 2023 – září 2024 1 rok a 7 měsíců
• Aktivní terénní prodej služeb a řešení PPL zaměřených na firemní klientelu • Navazování a rozvíjení obchodních vztahů se stávajícími i novými zákazníky v přiděleném regionu • Analýza potřeb klientů a nabídka vhodných logistických a doručovacích řešení na míru • Vyjednávání obchodních podmínek a uzavírání smluv s důrazem na dlouhodobou spolupráci • Spolupráce s interními týmy pro zajištění efektivní realizace zakázek a vysoké úrovně zákaznického servisu • Monitoring konkurence a trhu, reportování obchodních výsledků a návrhy na zlepšení prodejních strategií
Di*******.o.
Obchodní zástupce
únor 2020 – únor 2023 3 roky a 1 měsíc
• Aktivní vyhledávání a oslovování nových obchodních příležitostí v segmentu indoor služeb a řešení • Budování a udržování dlouhodobých vztahů s klienty, poradenství a podpora při výběru optimálních dopravních a logistických řešení • Příprava a prezentace nabídek, vyjednávání obchodních podmínek s cílem maximalizovat zisk a spokojenost zákazníků • Spolupráce s interními týmy (logistika, zákaznická podpora, marketing) za účelem hladké realizace zakázek a zlepšování služeb • Monitoring trhu, sběr zpětné vazby a identifikace trendů pro návrh nových produktů či služeb • Plnění stanovených prodejních cílů a reporting výsledků vedení společnosti
ČS*****.s.
Obchodní referent
leden 2014 – prosinec 2019 6 let
• Aktivní prodej bankovních a pojistných produktů (účty, úvěry, hypotéky, pojištění) • Komplexní péče o portfolio klientů – od akvizice po udržení vztahu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí a individuální přístup ke klientům • Zodpovědnost za plnění obchodních cílů a reporting výsledků • Spolupráce v rámci týmu pobočky, sdílení know-how a zvyšování kvality služeb • Práce s interními systémy banky, administrativa a správa dokumentace
Lo*****.o.
Provozní ředitel / manažer
červen 2004 – únor 2013 8 let a 9 měsíců
• Kompletní zajištění provozu penzionu a restaurace • Vedení a motivace personálu (kuchaři, číšníci, pokojské) • Organizace směn, nákup surovin, kontrola kvality služeb • Komunikace s hosty, řešení individuálních požadavků a reklamací • Koordinace ubytování, rezervací a sezónních akcí • Péče o ekonomiku provozu – dohled nad náklady, fakturací, zásobami • Spolupráce s dodavateli, hygienou i kontrolními orgány
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Palatinum
Absolvovala jsem profesionální školení od společnosti Palatinum, která se specializuje na rozvoj obchodních týmů a manažerů. Školení bylo zaměřeno na: • efektivní obchodní komunikaci, • vyjednávání a budování vztahů se zákazníky, • řízení obchodního procesu a rozpoznání typologie klienta. Kurz vedli zkušení lektoři s dlouholetou praxí v oblasti sales a leadershipu. Získané dovednosti aktivně využívám v každodenním styku s klienty i při vyjednávání obchodních podmínek.
únor 2024