Adéla K. 30 let , životopis 1524611
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie
Obchodní akademie
září 2010 – červen 2014SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 3 měsíce
Ro*******ená
Rodičovská dovolená
prosinec 2021 – prosinec 2025 4 roky a 1 měsíc
péče o dítě a rodinu
Pe*****ber
Administrativní pracovník
srpen 2019 – prosinec 2021 2 roky a 5 měsíců
Párování saldokont, pořizování přijatých službových faktur, pořizování faktur přijatých z lékárny PRIMA, stahování podkladů pro DPH, počáteční kontrola údajů v DPH pro PHC i NEXTFORCE, drobné administrativní úkony (skenování přijatých faktur, skartace, zakládání přijatých faktur)
Ok*******hop
Expediční pracovník
září 2018 – prosinec 2018 4 měsíce
Aktualizace skladových zásob, zpracování došlých plateb v internetovém bankovnictví, zpracování došlých objednávek, fakturace zboží, příprava, kompletace a balení zásilek, zadávání balíčků do systému České pošty a PPL, rozesílání sledovacích čísel zásilek, telefonický kontakt se zákazníkem, poradenství ve sportovní problematice, aktivní prodej na kamenné prodejně, příjem a naskladňování nového zboží na eshop, komunikace s dodavateli, zakládání karet nového zboží s následným nahráváním na firemní eshop
In*********dim
Administrativní pracovník
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Sepisování exekučních příkazů, výzev k zaplacení, žádostí o součinnost pro banky a Českou správu sociálního zabezpečení, obsluha spisové služby ARSYS, odesílání datových zpráv, zakládání spisů, sepisování historie ukončených spisů. Práce na podatelně (obsluha datové schránky, rozřazování pošty, framování pošty určené k odeslání, zadávání dopisů přes elektronický kód do systému, zapisování došlé pošty do knihy, zapisování vrácené pošty do knihy, razítkování doručenek), komunikace s klienty ÚP, zajišťování poradenství pro nově příchozí, telefonická komunikace s klienty, přepojování hovorů na daná pracoviště
PT*********bil
Administrativní pracovník
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Zpracování internetových objednávek, jejich kompletace a balení, fakturace zboží a příprava balíčků k odeslání, tisk etiket, zadávání balíčků do internetového systému pošty a PPL, telefonická komunikace se zákazníkem
Ro*********ann
Prodavač
květen 2016 – září 2016 5 měsíců
Obsluha pokladny, aktivní kontakt se zákazníky, obsluha zákazníka na prodejně (poradenství v kosmetickém odvětví), příprava reklamních kampaní, doplňování zboží, kontrola expirační lhůty zboží
Ex*****dim
Administrativní pracovník
březen 2016 – květen 2016 3 měsíce
Zpracování došlé pošty, zapisování příchozí pošty do systému, zpracování datové schránky a emailové pošty, provádění drobných administrativních činností (skartace, zakládání spisů, archivace spisů)
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
ABRAZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace