Foto: Adéla K.
ID 1524611

Adéla K. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Chrudim + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie

Obchodní akademie

září 2010 – červen 2014SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 3 měsíce

Ro*******ená

Rodičovská dovolená

prosinec 2021 – prosinec 2025 4 roky a 1 měsíc

péče o dítě a rodinu

Pe*****ber

Administrativní pracovník

srpen 2019 – prosinec 2021 2 roky a 5 měsíců

Párování saldokont, pořizování přijatých službových faktur, pořizování faktur přijatých z lékárny PRIMA, stahování podkladů pro DPH, počáteční kontrola údajů v DPH pro PHC i NEXTFORCE, drobné administrativní úkony (skenování přijatých faktur, skartace, zakládání přijatých faktur)

Ok*******hop

Expediční pracovník

září 2018 – prosinec 2018 4 měsíce

Aktualizace skladových zásob, zpracování došlých plateb v internetovém bankovnictví, zpracování došlých objednávek, fakturace zboží, příprava, kompletace a balení zásilek, zadávání balíčků do systému České pošty a PPL, rozesílání sledovacích čísel zásilek, telefonický kontakt se zákazníkem, poradenství ve sportovní problematice, aktivní prodej na kamenné prodejně, příjem a naskladňování nového zboží na eshop, komunikace s dodavateli, zakládání karet nového zboží s následným nahráváním na firemní eshop

In*********dim

Administrativní pracovník

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Sepisování exekučních příkazů, výzev k zaplacení, žádostí o součinnost pro banky a Českou správu sociálního zabezpečení, obsluha spisové služby ARSYS, odesílání datových zpráv, zakládání spisů, sepisování historie ukončených spisů. Práce na podatelně (obsluha datové schránky, rozřazování pošty, framování pošty určené k odeslání, zadávání dopisů přes elektronický kód do systému, zapisování došlé pošty do knihy, zapisování vrácené pošty do knihy, razítkování doručenek), komunikace s klienty ÚP, zajišťování poradenství pro nově příchozí, telefonická komunikace s klienty, přepojování hovorů na daná pracoviště

PT*********bil

Administrativní pracovník

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

Zpracování internetových objednávek, jejich kompletace a balení, fakturace zboží a příprava balíčků k odeslání, tisk etiket, zadávání balíčků do internetového systému pošty a PPL, telefonická komunikace se zákazníkem

Ro*********ann

Prodavač

květen 2016 – září 2016 5 měsíců

Obsluha pokladny, aktivní kontakt se zákazníky, obsluha zákazníka na prodejně (poradenství v kosmetickém odvětví), příprava reklamních kampaní, doplňování zboží, kontrola expirační lhůty zboží

Ex*****dim

Administrativní pracovník

březen 2016 – květen 2016 3 měsíce

Zpracování došlé pošty, zapisování příchozí pošty do systému, zpracování datové schránky a emailové pošty, provádění drobných administrativních činností (skartace, zakládání spisů, archivace spisů)

Jazyky

španělštinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

ABRAZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

péče o rodinu, hudba fotografování, úprava fotografií, výstavy a aktivity se psy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45