Není foto: P. Š.
ID 625157

P. Š.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Chtějí pracovat jako:

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborné učiliště Veselíčko

Podnikání v oboru

1996 – 1998SŠ s maturitou

Střední odborná škola a střední odborné učiliště HEUREKA, s.r.o.

Kuchař-číšník

1993 – 1996Vyučení

Praxe 19 let a 3 měsíce

Fi*******.o.

Řidič/kurýr

září 2022 – dosud 3 roky

Kurýr pro společnosti Tesco.(potraviny), Alza(elektronika, včetně velkých spotřebičů) a Phoenix lékárenský velkoobchod(rozvoz léků).

Li*******.s.

Kompletář OZ

leden 2021 – červenec 2022 1 rok a 7 měsíců

Kompletace OZ dle priorit a úkolů. Kompletace masa a pečiva v rámci úseku a další činnosti dle potřeby nebo požadavků STV.

Ho*********vna

Vedoucí provozu / provozní

prosinec 2019 – 2020 1 rok a 1 měsíc

V malé obci Poštovice jsme spolu s manželkou otevřeli malou hospůdku, která nám úspěšně fungovala až do uzavření nouzovým stavem v říjnu 2020.

Sc*******.cz

Pracovník příjmu zboží

červenec 2019 – listopad 2019 5 měsíců

U společnosti Scuk.cz jsem nastoupil brigádně jako pracovník skladu. Postupně jsem prošel pozice picker, příjem zboží od dodavatelů, nakládku rozvozů až po vedoucího směny. Startupp Scuk.cz v době mého působení začal skokově navyšovat objemy prodejů i zaměstnanců. V začátku se všechny pozice prolínaly, včetně spolupráce s managementem a nastavováním procesů skladu. Postupně se začali vytvářet jednotlivé pozice až do nastavení fungujícího skladu.

Če*******.p.

Vedoucí pošty

květen 2006 – červen 2019 13 let a 2 měsíce

V České poště jsem prošel několik pozic. Začínal jsem na pozici pracovníka přepážky, pak jsem pracoval jako vedoucí směny, a následně jako vedoucí pošty s 15 zaměstnanci. Jako vedoucí pošty jsem zodpovídal za personální zajištění pobočky, za obsazení přepážek a tvorbu směn podle vytíženosti pobočky, vedení týmu a stanovování osobních plánů podle plánu pobočky a následné vyhodnocování plánů, motivování zaměstnanců, vytváření podkladů pro mzdy a kontrola docházky, objednávání a kontrola OOPP, školení BOZP a PO, komunikace se zákazníky, řešení nestandartních situací v rámci provozu, komunikace s oblastním manažerem a ředitelem regionu, telefonická a emailová komunikace s podporou pobočkové sítě, řešení reklamací, osobní odpovědnost za svěřené cennosti a hospodaření s hotovostí.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45