Není foto: L. K.
ID 1225201

L. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická

Mezinárodní obchod, Právo

1993 – 1999Vysokoškolské

Gymnázium Rumburk

Všeobecné zaměření

1989 – 1993SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 6 měsíců

Al*****ali

Project manager

2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců

Komplexní zajištění a organizace pobytů na míru na Bali pro VIP klienty. Plánování a koordinace programů a aktivit, personální zajištění, zákaznický servis. Plánování rozpočtu, sledování nákladů.

*********ali

Manažer pro sociální media

2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců

Návrh a realizace strategie pro sociální sítě. Vytváření publikačního plánu, správa sociálních sítí (FB, IG, Twitter, LinkedIn) - plánování, příprava a exekuce obsahového plánu. Nastavení KPIs a vyhodnocení kampaní.

Li*********ali

Specialista Kontroly Kvality

2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců

Výroba sportovního oblečení na Bali - kontrola tisku, šití, kompletace, distribuce.

Vo*********one

Manažer Zákaznické zkušenosti

2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců

Strategie zákaznické zkušenosti VF - odpovědnost za tvorbu a implementaci ve všech komunikačních kanálech, úzká spolupráce s týmy pro prodej, péči o zákazníky a marketing. Měření, hodnocení a realizace nápravných opatření s cílem zvýšit spokojenost zákazníků, zákaznickou zkušenost a spokojenost zaměstnanců (TRIM, NPS, eNPS). Mapování a návrh klíčových zákaznických cest. Vedení a rozvoj týmu 4 specialistů.

Vo*********one

Sr. Specialista Zákaznická zkušenost

2005 – 2008 3 roky a 6 měsíců

Řízení projektů zaměřených na zkušenost zákazníků, spolupráce s ostatními odděleními a konzultační agenturou při implementování taktik pro zvýšení spokojenosti a zákaznické zkušenosti v prodejnách. Vývoj modelu pro měření zákaznické zkušenosti s Vodafone značkou. Vytvoření směrnic a map interakcí pro zaměstnance VF, aby VF zajistil konzistentní zážitek zákazníků na všech místech, kde přichází do kontaktu se zákazníky. Školení zaměstnanců týkajících se žádoucí zákaznické zkušenosti.

Os*******bil

Sr. Analytik, Průzkum trhu a konkurence

2003 – 2004 1 rok a 6 měsíců

Zodpovědnost za výzkumu trhu u společnosti Oskar pro segment spotřebitelů a podnikových zákazníků (kvalitativního a kvantitativní výzkum). Poskytování podpory ostatním oddělením pomocí relevantních poznatků o zákaznících a trhu, prezentace závěrů. Vedení dvou podřízených.

Os*******bil

Analytik trhu a konkurence

2000 – 2003 3 roky a 6 měsíců

Analýza telekomunikačního trhu, konkurence a pozice Oskara vůči konkurenci jako podklad pro vytvoření business plánu a strategie. Vytvoření a aktualizace modelů (model trhu v České republice, třetích operátorů v Evropě) pro odhad růstu počtu uživatelů, chování konkurentů a hodnocení dopadu na Oskara

Jazyky

němčinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Spolehlivost, zodpovědnost

Zájmy

Joga, Feng Shui, Zdravý životní styl

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45