
L. K. , životopis 1225201
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomická
Mezinárodní obchod, Právo
1993 – 1999Vysokoškolské
Gymnázium Rumburk
Všeobecné zaměření
1989 – 1993SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 6 měsíců
Al*****ali
Project manager
2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců
Komplexní zajištění a organizace pobytů na míru na Bali pro VIP klienty. Plánování a koordinace programů a aktivit, personální zajištění, zákaznický servis. Plánování rozpočtu, sledování nákladů.
Rů*********ali
Manažer pro sociální media
2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců
Návrh a realizace strategie pro sociální sítě. Vytváření publikačního plánu, správa sociálních sítí (FB, IG, Twitter, LinkedIn) - plánování, příprava a exekuce obsahového plánu. Nastavení KPIs a vyhodnocení kampaní.
Li*********ali
Specialista Kontroly Kvality
2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců
Výroba sportovního oblečení na Bali - kontrola tisku, šití, kompletace, distribuce.
Vo*********one
Manažer Zákaznické zkušenosti
2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců
Strategie zákaznické zkušenosti VF - odpovědnost za tvorbu a implementaci ve všech komunikačních kanálech, úzká spolupráce s týmy pro prodej, péči o zákazníky a marketing. Měření, hodnocení a realizace nápravných opatření s cílem zvýšit spokojenost zákazníků, zákaznickou zkušenost a spokojenost zaměstnanců (TRIM, NPS, eNPS). Mapování a návrh klíčových zákaznických cest. Vedení a rozvoj týmu 4 specialistů.
Vo*********one
Sr. Specialista Zákaznická zkušenost
2005 – 2008 3 roky a 6 měsíců
Řízení projektů zaměřených na zkušenost zákazníků, spolupráce s ostatními odděleními a konzultační agenturou při implementování taktik pro zvýšení spokojenosti a zákaznické zkušenosti v prodejnách. Vývoj modelu pro měření zákaznické zkušenosti s Vodafone značkou. Vytvoření směrnic a map interakcí pro zaměstnance VF, aby VF zajistil konzistentní zážitek zákazníků na všech místech, kde přichází do kontaktu se zákazníky. Školení zaměstnanců týkajících se žádoucí zákaznické zkušenosti.
Os*******bil
Sr. Analytik, Průzkum trhu a konkurence
2003 – 2004 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za výzkumu trhu u společnosti Oskar pro segment spotřebitelů a podnikových zákazníků (kvalitativního a kvantitativní výzkum). Poskytování podpory ostatním oddělením pomocí relevantních poznatků o zákaznících a trhu, prezentace závěrů. Vedení dvou podřízených.
Os*******bil
Analytik trhu a konkurence
2000 – 2003 3 roky a 6 měsíců
Analýza telekomunikačního trhu, konkurence a pozice Oskara vůči konkurenci jako podklad pro vytvoření business plánu a strategie. Vytvoření a aktualizace modelů (model trhu v České republice, třetích operátorů v Evropě) pro odhad růstu počtu uživatelů, chování konkurentů a hodnocení dopadu na Oskara
Jazyky
němčinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Spolehlivost, zodpovědnost