Bc. Růžena N. 39 let , životopis 1020241
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Karlovy Vary + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Kouč Lektor-instruktor Manažer prodejního teamu Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník front office Specialista pro rozvoj a vzdělání Trenér obchodních dovedností Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Česká zemědělská univerzita v Praze
Poradenství v odborném vzdělávání
říjen 2017 – srpen 2020Bakalářské
Západočeská univerzita v Plzni
Doplňující studium speciální pedagogiky pro vychovatele
říjen 2005 – červen 2008Vyšší odborné
Střední pedagogická škola a gymnázium Karlovy Vary
Předškolní a mimoškolní pedagogika
září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 10 měsíců
Ko*********nka
Relationship Manager Affluent
srpen 2023 – listopad 2025 2 roky a 4 měsíce
Péče o klienty ve svěřeném portfoliu, řešení servisních a prodejních požadavků telefonicky i osobně. Telefonní domlouvání revizních schůzek s hledáním prodejního potenciálu. Současně jsem se stala Ambasadorem pro Novou éru bankovnictví pro Karlovy Vary. Pro tým zpracovávám podpůrné materiály, pomáhám zaškolovat nové kolegy a jsem jim oporou. Zároveň jsem nápomocna ředitelce pobočky.
Ko*********nka
Relationship Manager
prosinec 2022 – červenec 2023 8 měsíců
Péče o klienty ve svěřeném portfoliu, řešení servisních a prodejních požadavků telefonicky i osobně. Telefonní domlouvání revizních schůzek s hledáním prodejního potenciálu. Zajišťování rychlé obsluhy pro klienty bez domluveného termínu.
ČE*****.s.
Interní lektor
leden 2019 – červen 2022 3 roky a 6 měsíců
Příprava školících podkladů pro vstupní školení nových zaměstnanců různých komunikačních kanálů. Podílení se na nové koncepci školení v oblasti hard a soft dovedností. Účast na výběrovém řízení nových zaměstnanců na Call centrum. Vytváření podpůrných materiálů pro stávající zaměstnance, Školení vstupního a adaptačního školení osobně i on-line napříč Českou republikou. Spolupráce na projektech (testování školícího prostředí, standardech písemné komunikace, kompetenčního modelu). Rozvoj a motivace nových zaměstnanců Call centra po dobu zkušební doby v oblasti odbornosti, komunikace a prodeje.
ČE*******.o,
Interní kouč
říjen 2014 – prosinec 2018 4 roky a 3 měsíce
Rozvoj komunikačních a prodejních dovedností pro operátory Call centra na Zákaznické lince a oddělení Speciálních služeb (Retence, Prodejní Call centrum, Tým změny dodavatele) individuálně i skupinově. Vytváření individuálních školení na soft dovednosti (Motivace, Efektivní komunikace, Prodejní dovednosti, Zákazník v emoci, Zákazník v obtížné situaci aj.) dle potřeb týmu, vedení individuálních a skupinových koučinků. Vytváření Call skriptů, hodnotících formulářů, vedení kalibrace pro sjednocení hodnocení hovorů ve všech call centrech ČEZ Prodej v České republice.
ČE*****.s.
Referent speciálních služeb
březen 2012 – září 2014 2 roky a 7 měsíců
Aktivní prodej elektrické energie, zemního plynu a mobilních služeb od ČEZ na odchozí lince.
ČE*******.o,
Operátor Call centra
červen 2007 – únor 2012 4 roky a 9 měsíců
Obsluha Zákaznické linky včetně prodeje produktů, zpracování nehlasových interakcí od zákazníků (e-maily, dopisy, faxy), back office, mentoring pro nové členy týmu, podpora týmu.
Te*******all
Telefonní operátor
březen 2006 – květen 2007 1 rok a 3 měsíce
Obsluha Zákaznické linky ČEZ Zákaznické služby s.r.o. formou brigády.
Or******y
Zástupce vedoucího prodejny
září 2005 – únor 2007 1 rok a 6 měsíců
Obsluha a prodej na prodejně, administrativní činnost, denní uzávěrky, inventury, redesign prodejny.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
SAPZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Moodle, MC Teams, Prezi
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Organizace, Smysl pro detail
Kurzy
Manuál flotilníka 2.0
Jedná se o certifikát od České národní banky
srpen 2025
Následné vzdělávání pro rok 2025
Jedná se o certifikát od České národní banky
srpen 2025
Následné vzdělávání pro rok 2024
Jedná se o certifikát od České národní banky
říjen 2024
Distribuce penzijních produktů
Jedná se o certifikát od České národní banky
duben 2023
Investice a kapitálový trh
Jedná se o certifikát od České národní banky
březen 2023
Spotřebitelské úvěry jiné než na bydlení a spotřebitelské úvěry na bydlení
Jedná se o certifikát od České národní banky
leden 2023
Helvík
Vstupní školení pro bankovní poradce v Komerční bance
prosinec 2022
Životní pojištění a občanské neživotní pojištění
Jedná se o certifikát od České národní banky
listopad 2022
Zpětná vazba
září 2021
Profíkem na videohovory: praktický průvodce online komunikací
duben 2021
Emoční upíři
leden 2021
Prezentační dovednosti
leden 2021
Interní akademie
2016 - 2019 Různé kurzy na vedení týmu, prodej, komunikaci a zpětnou vazbu
2016
Emoční inteligence
listopad 2015
Prezentační dovednosti pro pokročilé
červen 2015
Komunikační strategie při prodeji plynu
červen 2014
Sebemotivace v prodeji
září 2013
Přesvědčování v prodeji
květen 2013
Zvládání stresu
listopad 2012
Prezentační dovednosti
září 2012
Argumentace a přesvědčování
duben 2012
Prodejní dovednosti
duben 2011
Zvládání extrémně obtížných situací po telefonu
září 2008
Profesionální komunikace po telefonu
říjen 2007
Základy komunikace po telefonu
červen 2007
Procesy obsluhy zákazníků za podpory informačního systému SAP
duben 2006