J. H. , životopis 1474069
Vzdělání Vyšší odborné
Průmyslová škola pro automatizace
Automatizace pro strojírenství, potravinářství a chemický průmysl - Management a zahraniční obchod
září 1988 – červen 1990Vyšší odborné
Střední odborná strojírenská škola, ekonomie, potravinářství
Stroje a zařízení pro potravinářství a lahvárenství i ekonomie
září 1984 – červen 1987SŠ s maturitou
Praxe 34 let a 7 měsíců
OS*******ení
Regionální obchodní manažer
leden 2023 – dosud 3 roky
● Zastupitelská činnost v propagaci, poptávkovém-nabídkovém řízení, realizace, projekt-manažér vedení realizace zakázek, instalace a servis. ● Vývoj a implementace proaktivní a efektivní obchodní strategie. ● Konzultace, vedení týmů a inženýring zahraničních projektů
CH*******.o.
Akviziční obchodní manažér pro nové trhy
listopad 2020 – prosinec 2022 2 roky a 2 měsíce
● Akviziční prodej na novou klientelu s novým výrobkovým portfoliem. ● Řízení realizačních obchodních a servisních týmů. ● Vyprofilování prodeje podle nastavených kritérií – výběr strategie na jednotlivých segment aneb vývěr cílových segmentů • Stabilita a vyrovnávání zadávání zakázek pomocí souvztažné činnosti rozvinuté sítě obchodníků a zástupců a pracovní vztahy. • Mezinárodní prodej a obchodní akvizice: Střední Evropa, Pobaltí, Skandinávie, Balkán, Rusko a SNS, Arabské země, Afrika i Indie • Orientace na výsledek i profit (náklady/výnosy) záznam a monitoring ukazatelů aktivit, rentabilit, rizik, sledování záměrů i plánu. Reakce-koordinace-efektivita-konkurenceschopnost. • Dlouhodobé a krátkodobé cíle nastavené na potřebu trhu i porozumění místnímu konkurenčnímu prostředí s ohledem na produkt a zdroj • Příprava a tvorbou dlouhodobých i krátkodobých prodejních plánů, odhadů a rozpočtů.
NA*****.s.
Obchodní manažér pro zahraniční a tuzemský trh.
červen 2014 – říjen 2020 6 let a 5 měsíců
● Globální akviziční obchod klíčový pro rozvoj obchodních aktivit na mezinárodních trzích s růstem obchodních případů a plánované marže i zisků. ● Vývoj strategie a implementaci globální obchodní strategie pro jednotlivé trhy. Vedení a rozvoj mezinárodních obchodních a servisních týmů. Budování a udržování mezinárodních partnerství. ● Zkušenosti kompletního řízení náročných zakázek v úzkém spojení s útvary firmy – motivace a řízení realizačních týmů. ● Zkušeností řízení obchodních týmů a technických týmů včetně technologického poradenství i vedení montážních skupin na dálku. ● Motivace obchodních prodejců (KAM) a různých profesí firmy včetně pravidelných odlaďování motivačních nástrojů pro (KAM) ● Projekt management interního a externího řízení. ● Finanční odpovědností: orientace na rentabilitu a omezení rizik i analýza. ● Příprava odladěných smluv s náročným a rizikovým zákazníkem – vyjasnění odpovědností+ cíl dosažení oboustranná výhodná dohoda. • Segmentace trhu dle nákupních zvyklostí klientely • Vyprofilování prodeje podle nastavených kritérií – výběr strategie na jednotlivých segment aneb vývěr cílových segmentů • Stabilita a vyrovnávání zadávání zakázek pomocí souvztažné činnosti rozvinuté sítě obchodníků a zástupců a pracovní vztahy • Dlouhodobé zkušenosti s mezinárodním obchodem a obchodní akvizice: Střední Evropa, Pobaltí, Skandinávie, Balkán, Rusko a SNS, Arabské země, Afrika i Indie • Orientace na výsledek i profit (náklady/výnosy) záznam a monitoring ukazatelů aktivit, rentabilit, rizik, sledování záměrů i plánu. Reakce-koordinace-efektivita-konkurenceschopnost
NA*****.s.
Obchodní manažér pro zahraniční trhy
leden 2000 – červen 2014 14 let a 6 měsíců
● Strategické dlouhodobé obchodní cíle pro zakázkovou výrobu a plnění finančních plánů i analyzování rizik - analýza trhů a konkurence. ● Poradenství pro potravinářské obaly: design, marketingově atraktivní, průmyslově a chemicky zpracovatelný, váha a tím cena, odolnost obalu, návratnost investice. ● Rozvoj obchodní vztahů a vytváření, řízení a rozvoj obchodních i servisních sítí včetně spolupráce s místními i mezinárodními distributory: Evropa, Asie, USA. ● Budování “podvědomí o značce” a zvyšování úrovně poskytované služby. ● Generování strategických alternativ nových strojírenských výrobků s orientací na rentabilitu, omezení rizik, zvyšování tržního podílu. ● Dlouhodobá a krátkodobá strategie – monitoring nákupních zvyklostí klientely. ● Vytváření speciální poptávky pro klientelu novou investicí s originálním řešením s užitnou hodnotou.
NA*****.s.
Obchodní zástupce pro zahraniční trhy
říjen 1995 – prosinec 1999 4 roky a 3 měsíce
Analýza a výzkum zahraničních trhů. Strategické plánování pro výrobu a plnění plánů. Marketing a propagace na zahraničních trzích. Poptávkové-nabídkové řízení, vytváření individuálních poptávek, proaktivní akviziční obchod. Finanční řízení obchodní případů a dodavatelských celků.
CH*****.s.
Zahraniční strategický nákup strojů a zařízení pro kompletaci linek
červen 1991 – září 1995 4 roky a 4 měsíce
Strategický nákup výběrovým řízením strojů a zařízení pro kompletaci linek. Vyjasnění optimálních potřeb strojních investic pro rentabilitu a zvýšení produktivity i kvality. Efektivní vztahy se subdodavateli, dosažní nízkých cen i úspor při zachování kvality a provedení .
Jazyky
španělštinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
polštinapokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
slovenštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
MS Windows XP / Vista / 7Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZkušený
Adobe InDesignZkušený
Adobe PhotoshopZkušený
AutoCADZkušený
ERP a účetní software
PohodaZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingExpert
Google search consoleZkušený
Marketing na sociálních sítíchExpert
Střih videaExpert
Tvorba animacíZkušený
WordPress / CMSZkušený
Úprava fotekExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
● Silná empatie vnímání orientovaná na zákazníka a pochopení potřeb i nevyslovených požadavků klientely. • Komunikační, organizační i vyjednávací schopnosti. • Asertivní trpělivé zvládání kritiky a konfliktů i pohotově na ně asertivně reagovat. ● Neustálé zdokonalování odladěných smluv s omezením rizik pro náročnou místní a zahraniční klientelu. ● Poprodejní nadstandardní péče o klíčovou klientelu. Ostatní dosažené výsledky: ● Dosáhl jsem vedení týmů pomocí 8 zástupců týmových obchodních, projekčních a servisních pracovníků pro plnění plánů firem po dobu více než 25 let. ● Vylepšil jsem systém obchodního prodeje a diferencované výrobkové portfolio pro specifickou zakázkovou činnost. ● Vytvořil jsem obchodní oddělení s funkčním týmem a zahraniční zastoupení pro realizaci zakázek min. 600 000 mil.CZ ročně. ● Vyřešil jsem poprodejní i pozáruční servisní zákaznický přístup ke koncové i specifické klíčové klientele s průměrným obratem 60 mil CZK ročně. ● Vedl jsem tuzemské a zahraniční dodavatelské i subdodavatelské týmy pro realizaci projektů na klíč.
Kurzy
NEWTON College [kontaktní údaj odstraněn]
Vzdělávání klíčových vedoucích pracovníků management&leadership
2006