
R. M. , životopis 1110509
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Jana Blahoslava Ivančice, příspěvková organizace
Gymnázium
září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 11 měsíců
Ko*********VIG
Referentka Zákaznického centra
září 2013 – dosud 11 let a 11 měsíců
- Specializace na životní a úrazové pojištění - Řešení problematiky zákonného pojištění zaměstnavatele za pracovní úrazy a nemoci z povolání - Zadávání údajů do provozního systému - Vyřizování firemní pošty a telefonních hovorů klientů Kontaktního centra - Vedení administrativy spojené se servisem pro klienty - Poskytování profesionálního klientského servisu - Spolupráce a koordinace s kolegy z ostatních odděleních
Pr*******eon
Telefonní konzultant Vodafone
červenec 2013 – srpen 2013 2 měsíce
- Komunikace se stávajícími i novými klienty - Domlouvání obchodních schůzek - Zpracování smluvní dokumentace ke službám
Ge*****.s.
Operátor retenčního týmu
červen 2012 – červen 2013 1 rok a 1 měsíc
- Aktivní komunikace se stávajícími zákazníky - Poskytování profesionálního klientského servisu - Zadávání údajů do provozního systému - Snaha snížit odliv stávajících zákazníků - Práce se životním pojištěním - Sjednávání životního a úrazového pojištěn
Zá*******.o.
Operátor call centra
září 2011 – červen 2012 10 měsíců
- Aktivní prodej služeb pro společnost Citibank - Práce s firemní databází - Vypomáhání na projektech pro další společnosti
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook