Lenka P. 55 let , životopis 1373852
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Motol + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Office manager Project manager organizačně-ekonomický Referent
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomická v Praze
Ekonomie průmyslu
1988 – 1992Vysokoškolské
Praxe 30 let a 3 měsíce
me*****.o.
Referentka veřejných zakázek
únor 2025 – duben 2025 3 měsíce
* příprava a zpracování dokumentů pro podávání nabídek do veřejných zakázek, spolupráce s obchodníky, tvorba dokumentů a kompletní zpracování nabídek pro podání do výběrového řízení, sledování průběhu a lhůt, komunikace se zadavateli, odpovědnost za procedurální posloupnost obsahu obchodních případů, evidence smluv * vyhledávání obchodních příležitostí pro účast ve veřejných zakázkách * evidence dokumentace obchodních případů * spolupráce na marketingových akcích společnosti
Al*****.o.
Obchodní asistentka, manažer kvality
březen 2021 – leden 2025 3 roky a 11 měsíců
*odpovědnost za podávání nabídek do výběrových řízení - příprava dokumentů, podávání nabídek do profilů zadavatelů, hlídání lhůt a dohled nad průběhem výběrového řízení, evidence smluv, aktualizace dokumentů z veřejných rejstříků, komunikace se zadavateli, komunikace s úřady, práce s elektronickými portály pro veřejné zakázky, spolupráce s obchodníky, dodavateli *manažer kvality ISO 9001, 13485 - evidence řízených dokumentů, příprava přezkoumání systému řízení kvality, aktualizace kompletní dokumentace, příprava účast na ročních auditech *Interní auditor, tvorba a aktualizace interních předpisů *výkon činnosti compliance manažera *evidence zdravotnických prostředků, příprava podkladů pro registrace v EUDAMED, ISZP, aktualizace, komunikace s dodavateli
Ob*****ník
Starostka
říjen 2014 – únor 2021 6 let a 5 měsíců
* organizace práce a zajištění chodu obce, správa majetku, jednání s veřejností, úřady, ministerstvy, podnikateli * vedení zasedání zastupitelů, plnění usnesení, správa rozpočtu, krizové řízení, rozvoj a územní plánování obce * příprava investiční akcí, získávání dotací, zadávání veřejných zakázek * řízení týmu administrativních a technických pracovníků * spolupráce s organizacemi řízených obcí
FT*********lta
Administrativní podpora projektů EU
březen 2013 – červen 2014 1 rok a 4 měsíce
* administrativní podpora na projektech financovaných z prostředků EU pro oblast Středozemního moře v oboru využití obnovitelných zdrojů energie
Úř*********ník
Projektový specialista
říjen 2009 – červen 2012 2 roky a 9 měsíců
administrace projektů vzdělávání pro zaměstnavatele v regionu financovaných z fondů EU
Ba*******.s.
Pracovník oddělení zahraničního platebního styku
září 1992 – březen 2008 15 let a 7 měsíců
Zpracování dokumentarních akreditivů a inkas
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Microsoft Dynamics 365, Business Central
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Interní auditor kvality (ISO 9001)
Principy a techniky auditování, příprava plánů, přezkoumání dokumentace
duben 2023