Foto: Lenka P.
ID 1373852

Lenka P. 55 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Motol + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Vyžaduji: částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická v Praze

Ekonomie průmyslu

1988 – 1992Vysokoškolské

Praxe 30 let a 3 měsíce

me*****.o.

Referentka veřejných zakázek

únor 2025 – duben 2025 3 měsíce

* příprava a zpracování dokumentů pro podávání nabídek do veřejných zakázek, spolupráce s obchodníky, tvorba dokumentů a kompletní zpracování nabídek pro podání do výběrového řízení, sledování průběhu a lhůt, komunikace se zadavateli, odpovědnost za procedurální posloupnost obsahu obchodních případů, evidence smluv * vyhledávání obchodních příležitostí pro účast ve veřejných zakázkách * evidence dokumentace obchodních případů * spolupráce na marketingových akcích společnosti

Al*****.o.

Obchodní asistentka, manažer kvality

březen 2021 – leden 2025 3 roky a 11 měsíců

*odpovědnost za podávání nabídek do výběrových řízení - příprava dokumentů, podávání nabídek do profilů zadavatelů, hlídání lhůt a dohled nad průběhem výběrového řízení, evidence smluv, aktualizace dokumentů z veřejných rejstříků, komunikace se zadavateli, komunikace s úřady, práce s elektronickými portály pro veřejné zakázky, spolupráce s obchodníky, dodavateli *manažer kvality ISO 9001, 13485 - evidence řízených dokumentů, příprava přezkoumání systému řízení kvality, aktualizace kompletní dokumentace, příprava účast na ročních auditech *Interní auditor, tvorba a aktualizace interních předpisů *výkon činnosti compliance manažera *evidence zdravotnických prostředků, příprava podkladů pro registrace v EUDAMED, ISZP, aktualizace, komunikace s dodavateli

Ob*****ník

Starostka

říjen 2014 – únor 2021 6 let a 5 měsíců

* organizace práce a zajištění chodu obce, správa majetku, jednání s veřejností, úřady, ministerstvy, podnikateli * vedení zasedání zastupitelů, plnění usnesení, správa rozpočtu, krizové řízení, rozvoj a územní plánování obce * příprava investiční akcí, získávání dotací, zadávání veřejných zakázek * řízení týmu administrativních a technických pracovníků * spolupráce s organizacemi řízených obcí

FT*********lta

Administrativní podpora projektů EU

březen 2013 – červen 2014 1 rok a 4 měsíce

* administrativní podpora na projektech financovaných z prostředků EU pro oblast Středozemního moře v oboru využití obnovitelných zdrojů energie

Úř*********ník

Projektový specialista

říjen 2009 – červen 2012 2 roky a 9 měsíců

administrace projektů vzdělávání pro zaměstnavatele v regionu financovaných z fondů EU

Ba*******.s.

Pracovník oddělení zahraničního platebního styku

září 1992 – březen 2008 15 let a 7 měsíců

Zpracování dokumentarních akreditivů a inkas

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Microsoft Dynamics 365, Business Central

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Interní auditor kvality (ISO 9001)

Principy a techniky auditování, příprava plánů, přezkoumání dokumentace

duben 2023

Zájmy

aktivní životní styl

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45