Klára P. 29 let , životopis 1521220
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Pracovník na přepážce Pracovník reklamačního oddělení Recepční v administrativě Referent Specialista pohledávek Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně, částečně, příležitostně, zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola Brno, Purkyňova, příspěvková organizace
Sociální činnost (Sociálněsprávní činnost)
2012 – 2016SŠ s maturitou
Praxe 3 roky a 3 měsíce
Pe******m
Referent zpracování objednávek a beden
říjen 2025 – dosud 3 měsíce
Vedení evidence vyvezených a vrácených přepravek, kontrola objednávek u stálých zákazníků, vysílaní objednávek na spolupracující provozy, tisk potřebných materiálů pro řidiče.
Pe******m
Referent zpracování objednávek
říjen 2021 – září 2022 1 rok
Kontakt se zákazníky- telefonicky, e-mail, zpracování objednávek, objednávání zboží na spolupracujících provozech
Pe******m
Referent zpracování objednávek
říjen 2016 – září 2018 2 roky
Kontakt se zákazníky- telefonicky, e-mail, zpracování objednávek, objednávání zboží na spolupracujících provozech
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Psaní všemi desetiZačátečník
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace