Kateřina H. 50 let , životopis 1497366
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ Strojní Hradec Králové
Všeobecné strojírenství
1990 – 1993SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 6 měsíců
Mě*******dim
Referent stavebního odboru
2025 – dosud 1 rok
Samostatné vedení správních řízení podle stavebního zákona č. 283/2021 Sb. a správního řádu. Posuzování stavebních záměrů (novostavby, přístavby, změny stavby, změny způsobu užívání) z hlediska souladu s územně plánovací dokumentací a technickými předpisy. Vydávání rozhodnutí o umístění stavby, stavebních povolení, souhlasů s provedením záměru a kolaudačních souhlasů. Kontrola úplnosti a věcné správnosti projektové dokumentace. Jednání s účastníky řízení, projektanty, stavebníky a zástupci dotčených orgánů státní správy (např. hasiči, hygiena, OŽP). Zajištění veřejnoprávní kontroly v území a řešení stavebního dozoru. Práce s elektronickými systémy a vedení spisové dokumentace (např. eSpis, GINIS, VITA, stavební portál). raxe v samostatném rozhodování ve správních řízeních. Orientace v územním plánování, ochraně veřejných zájmů a správním procesu. Schopnost efektivně komunikovat s občany, investory i veřejnou správou.
Fa*****ové
Technický referent
2022 – 2025 3 roky a 6 měsíců
Plánování a objednávání oprav s důrazem na efektivitu a optimalizaci, procesů., Analýza kontrol a pracovního programu pro zajištění maximální produktivity., Nákup spotřebního materiálu a náhradních dílů s cílem snížitnáklady a zefektivnit provoz., Příprava podkladů pro finanční účtárnu a kontrola rozpočtu pro hospodářskou stabilitu., Proplácení faktur a zpracování příslušné dokumentace s důrazem na preciznost a legislativní compliance., Orientace v legislativě a systémech jako EISOD a E-spis pro zajištění souladu, s předpisy., Monitoring funkčnosti systémů pro zajištění hladkého chodu organizace., Kompletní administrativní činnost a údržba administrativní techniky pro efektivní provoz., Spolupráce s ostatními pracovišti FNHK pro dosažení společných cílů., Praxe v oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů pro zajištění kvalitní, spolupráce., Zpracování výrobní projektové dokumentace a plánování projektů pozemních, staveb pro optimální realizaci., Koordinace a řízení výroby kompletního závodu s důrazem na efektivitu a časové harmonogramy, Vedení a zpracování příslušné výrobní dokumentace pro zvýšení kvality a transparentnosti procesů., Zajištění provozní návaznosti a optimalizace časových průběhů stavby pro hladký průběh projektů., Řízení a organizace úkolů spojených s výstavbou s cílem maximální efektivity, a úspěšnosti., Příprava technologických postupů a dokumentace pro zvýšení produktivity, výroby., Poradenství a personální podpora ve firmě včetně správy docházkového, systému a přípravy dat pro mzdy., Monitoring funkčnosti systémů a koordinace aktivit projektu pro zajištění, vysoké kvality výstupů., výběrových řízení., Kompletní administrativní činnost pro zajištění hladkého chodu firmy a údržba administrativní techniky.
Fi*********.o.
Technicko - obchodní pracovník
2002 – 2018 16 let a 6 měsíců
Technický referent s 32 lety praxe hledá, Zajištění hladkého chodu firmy prostřednictvím komplexní administrativní, činnosti a efektivní komunikace s klienty., Uzavírání a správa smluv, včetně vedení výběrových řízení a jednání s úřady., Vytváření technologických postupů a dokumentace pro optimalizaci procesů., Poradenství a školení externích zaměstnanců v oblasti BOZP/PO., Analýza a optimalizace skladového hospodářství s aplikací do praxe., Realizace marketingových strategií a dohled na hospodářství společnosti., Aktivní vyhledávání potenciálních partnerů a zákazníků se zaměřením na exportní obchod., Efektivní komunikace se zahraničními partnery a údržba administrativní, techniky., OSVĆ, Zajištění hladkého chodu firmy prostřednictvím komplexní administrativní, činnosti a efektivní komunikace s klienty., Uzavírání a správa smluv, včetně vedení výběrových řízení a jednání s úřady., Vytváření technologických postupů a dokumentace pro optimalizaci procesů., Analýza a optimalizace skladového hospodářství s aplikací do praxe., Realizace marketingovýchstrategií a dohled na hospodářství společnosti., Aktivní vyhledávání potenciálních partnerů a zákazníků se zaměřením na exportní obchod., Efektivní komunikace se zahraničními partnery a údržba administrativní, techniky., Analýza tržního prostředí a vytváření obchodních strategií pro maximalizaci, prodejních příležitostí., Sledování vývoje trhu a monitoring konkurence pro udržení, Zodpovědnost za prodeje ve svěřeném regionu v oblasti médií, s cílem, dosáhnout a překročit cíle., Pořádání a prezentace na seminářích a školeních pro posílení firemní visibility, a vzdělávání zákazníků
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
AutoCADPokročilý
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Vita, e-Spis, FAMA+
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)