Foto: Kateřina H.
ID 1497366

Kateřina H. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hradec Králové + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SPŠ Strojní Hradec Králové

Všeobecné strojírenství

1990 – 1993SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 6 měsíců

*******dim

Referent stavebního odboru

2025 – dosud 1 rok

Samostatné vedení správních řízení podle stavebního zákona č. 283/2021 Sb. a správního řádu. Posuzování stavebních záměrů (novostavby, přístavby, změny stavby, změny způsobu užívání) z hlediska souladu s územně plánovací dokumentací a technickými předpisy. Vydávání rozhodnutí o umístění stavby, stavebních povolení, souhlasů s provedením záměru a kolaudačních souhlasů. Kontrola úplnosti a věcné správnosti projektové dokumentace. Jednání s účastníky řízení, projektanty, stavebníky a zástupci dotčených orgánů státní správy (např. hasiči, hygiena, OŽP). Zajištění veřejnoprávní kontroly v území a řešení stavebního dozoru. Práce s elektronickými systémy a vedení spisové dokumentace (např. eSpis, GINIS, VITA, stavební portál). raxe v samostatném rozhodování ve správních řízeních. Orientace v územním plánování, ochraně veřejných zájmů a správním procesu. Schopnost efektivně komunikovat s občany, investory i veřejnou správou.

Fa*****ové

Technický referent

2022 – 2025 3 roky a 6 měsíců

Plánování a objednávání oprav s důrazem na efektivitu a optimalizaci, procesů., Analýza kontrol a pracovního programu pro zajištění maximální produktivity., Nákup spotřebního materiálu a náhradních dílů s cílem snížitnáklady a zefektivnit provoz., Příprava podkladů pro finanční účtárnu a kontrola rozpočtu pro hospodářskou stabilitu., Proplácení faktur a zpracování příslušné dokumentace s důrazem na preciznost a legislativní compliance., Orientace v legislativě a systémech jako EISOD a E-spis pro zajištění souladu, s předpisy., Monitoring funkčnosti systémů pro zajištění hladkého chodu organizace., Kompletní administrativní činnost a údržba administrativní techniky pro efektivní provoz., Spolupráce s ostatními pracovišti FNHK pro dosažení společných cílů., Praxe v oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů pro zajištění kvalitní, spolupráce., Zpracování výrobní projektové dokumentace a plánování projektů pozemních, staveb pro optimální realizaci., Koordinace a řízení výroby kompletního závodu s důrazem na efektivitu a časové harmonogramy, Vedení a zpracování příslušné výrobní dokumentace pro zvýšení kvality a transparentnosti procesů., Zajištění provozní návaznosti a optimalizace časových průběhů stavby pro hladký průběh projektů., Řízení a organizace úkolů spojených s výstavbou s cílem maximální efektivity, a úspěšnosti., Příprava technologických postupů a dokumentace pro zvýšení produktivity, výroby., Poradenství a personální podpora ve firmě včetně správy docházkového, systému a přípravy dat pro mzdy., Monitoring funkčnosti systémů a koordinace aktivit projektu pro zajištění, vysoké kvality výstupů., výběrových řízení., Kompletní administrativní činnost pro zajištění hladkého chodu firmy a údržba administrativní techniky.

Fi*********.o.

Technicko - obchodní pracovník

2002 – 2018 16 let a 6 měsíců

Technický referent s 32 lety praxe hledá, Zajištění hladkého chodu firmy prostřednictvím komplexní administrativní, činnosti a efektivní komunikace s klienty., Uzavírání a správa smluv, včetně vedení výběrových řízení a jednání s úřady., Vytváření technologických postupů a dokumentace pro optimalizaci procesů., Poradenství a školení externích zaměstnanců v oblasti BOZP/PO., Analýza a optimalizace skladového hospodářství s aplikací do praxe., Realizace marketingových strategií a dohled na hospodářství společnosti., Aktivní vyhledávání potenciálních partnerů a zákazníků se zaměřením na exportní obchod., Efektivní komunikace se zahraničními partnery a údržba administrativní, techniky., OSVĆ, Zajištění hladkého chodu firmy prostřednictvím komplexní administrativní, činnosti a efektivní komunikace s klienty., Uzavírání a správa smluv, včetně vedení výběrových řízení a jednání s úřady., Vytváření technologických postupů a dokumentace pro optimalizaci procesů., Analýza a optimalizace skladového hospodářství s aplikací do praxe., Realizace marketingovýchstrategií a dohled na hospodářství společnosti., Aktivní vyhledávání potenciálních partnerů a zákazníků se zaměřením na exportní obchod., Efektivní komunikace se zahraničními partnery a údržba administrativní, techniky., Analýza tržního prostředí a vytváření obchodních strategií pro maximalizaci, prodejních příležitostí., Sledování vývoje trhu a monitoring konkurence pro udržení, Zodpovědnost za prodeje ve svěřeném regionu v oblasti médií, s cílem, dosáhnout a překročit cíle., Pořádání a prezentace na seminářích a školeních pro posílení firemní visibility, a vzdělávání zákazníků

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

AutoCADPokročilý

ERP a účetní software

Microsoft Dynamics NAVPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Vita, e-Spis, FAMA+

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Offroad, Foto, stavby RD, TČM

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45