Lenka D. 46 let , životopis 710978
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Referent Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola živnostenská Přerov
Management a Ekonomie
1994 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 27 let a 4 měsíce
VZ*****ouc
Referent správy smluv
prosinec 2024 – dosud 1 rok a 1 měsíc
Administrace smluv se zdravotnickými zařízeními a jinými subjekty (příprava, uzavírání, ukončovaní smluv a dodatků), komunikace s poskytovateli zdravotní péče, kontrola a posuzování způsobilosti poskytovatelů zdr. péče k výkonu, poskytování klientského servisu, vypracování statistik ve všech oblastech, zveřejňování smluv, příloh, dodatků v registru smluv v souladu s transparenční novelou zákona o veřejném zdr. pojištění
ST*****ouc
Asistentka vedení oblasti mosty
leden 2023 – listopad 2024 1 rok a 11 měsíců
komplexní vedení sekretariátu, uzavírání rámcových smluv, zpracování bankovních záruk do nabídek, do smluv, zajištění pojištění staveb, řešení pojistných událostí, vystavování faktur, zpracování a zaúčtování přijatých faktur v programu INVOICES, evidence majetku, kontrola nákladů, evidence docházky, zpracování cestovních výkazů
In*********ouc
Mzdová účetní junior
září 2022 – prosinec 2022 4 měsíce
komplexní zpracování mezd pro zaměstnance, kontrola správnosti převodu z docházkového systému, bonusy, prémie, změny osobních údajů, zpracování roční uzávěrky, zakládání mzdových listů, komunikace se zdravotními pojišťovnami a ČSSZ, výpočet a evidence nemocenských dávek, zpracování statistických výkazů spojených se mzdovou a personální agendou
VZ*****ouc
Referent správy smluv
srpen 2020 – srpen 2022 2 roky a 1 měsíc
Administrace smluv se zdravotnickými zařízeními a jinými subjekty (příprava, uzavírání, ukončovaní smluv a dodatků), komunikace s poskytovateli zdravotní péče, kontrola a posuzování způsobilosti poskytovatelů zdr. péče k výkonu, poskytování klientského servisu, vypracování statistik ve všech oblastech, zveřejňování smluv, příloh, dodatků v registru smluv v souladu s transparenční novelou zákona o veřejném zdr. pojištění
Ge*******ouc
Referent v obchodní službě
březen 2007 – červenec 2020 13 let a 5 měsíců
zpracovávání přehledů a statistik obchodních výsledků, zpracovávání produkce obchodníků, příprava podkladů pro nadřízené, komunikace napříč společností, jako docházkový referent zpracování docházky, stravného, cestovních náhrad, vedení agendy nástupů a odchodů obchodníků, zajišťování školení pro obchodníky
Om*****rov
Asistentka ředitele společnosti
leden 2003 – únor 2007 4 roky a 2 měsíce
kompletní vedení sekretariátu, sjednávání schůzek, příprava obchodních smluv, cenových nabídek, zápisy z porad a jednání, písemná komunikace se zahraničními klienty v AJ
Un*****aha
Asistentka ředitelky pro privátní klientelu
leden 2000 – prosinec 2002 3 roky
zajišťování chodu pobočky, plánování a sjednávání schůzek nadřízenému, komunikace s klienty osobně i po telefonu, zajištění základních klientských služeb, zápisy z porad a jednání
E-*****ouc
Referent na oddělení Customer Care
září 1998 – prosinec 2000 2 roky a 4 měsíce
zakládání klientských účtů, komunikace s klienty telefonicky, e-mailem, zadávání platebních karet do systému, nastavování a zadávání změn na účtech klientů, na platebních kartách
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
SAP, Helios Green, kontingenční tabulky
Kurzy
Kurz mzdového účetnictví
listopad 2022
Vyšší škola sekretářských dovedností
březen 2007