Monika H., DiS. 41 let , životopis 801526
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Uherský Brod + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání Vyšší odborné
Střední škola podnikatelská a Vyšší odborná škola , s. r. o.
Prokurista firmy
září 2005 – červen 2007Vyšší odborné
Střední škola hotelová a služeb Kroměříž
Hotelnictví a turismus
září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 2 měsíce
BE*******.o.
referent servisního a obchodního oddělení
červenec 2020 – dosud 5 let a 6 měsíců
Administrativní podpora servisního a obchodního oddělení. Podklady pro fakturaci, evidence zakázek, správa revizí.
Fi*********šti
Referent
říjen 2019 – květen 2020 8 měsíců
Vyměření daně z nemovitých věcí. Evidence nedoplatků na dani. Komunikace s poplatníky a třetími osobami, součinnými v daňovém řízení (katastr nemovitostí, stavební úřad, nájemci zemědělských pozemků...).
Ma*********ená
.
duben 2013 – září 2019 6 let a 6 měsíců
.
Fi*********rod
referent správy daně z nemovitostí
říjen 2007 – březen 2013 5 let a 6 měsíců
Vyměření daně z nemovitých věcí. Evidence nedoplatků na dani. Komunikace s poplatníky a třetími osobami, součinnými v daňovém řízení (katastr nemovitostí, stavební úřad, nájemci zemědělských pozemků...)
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook