Foto: Mgr. Kristína C.
ID 1511391

Mgr. Kristína C. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Vyžaduji: částečně nebo převážně

Vzdělání Vysokoškolské

Policajná akadémia v Bratislave

Bezpečnostno-právne systémy vo verejnej správe

září 2017 – červen 2022Vysokoškolské

Praxe 6 let a 6 měsíců

*********a 2

Referent Radního pro Dopravu a Podnikání

2023 – 2025 2 roky a 6 měsíců

Organizace schůzek a správa komunikace prostřednictvím telefonátů a e-mailů pro zajištění plynulého chodu kancelářských procesů Aktivní příprava zpráv, dopisů, usnesení a administrativních dokumentů Koordinace mezi vedením, odděleními a obyvateli Fotografování a tvorba videí pro marketingové kampaně a projekty Komplexní vedení projektů od zahájení až po úspěšné dokončení

To*****.o.

Event Koordinátor a Hotel Manažér

2022 – 2025 3 roky a 6 měsíců

Zodpovědnost za hladký chod hotelu a profesionální vítání hostů Plánování, koordinování a realizace různých typů eventů, včetně firemních akcí, konferencí, workshopů a teambuildingů Zajištění plynulého průběhu eventů od začátku až do konce Úzká spolupráce s dodavateli, cateringovými službami, technickým personálem a dalšími externími partnery na zajištění včasné dodávky služeb a produktů Řízení týmu během přípravy a realizace eventů, stejně jako koordinace účastníků a zajištění jejich hladkého průběhu

Pl*******.o.

Recepční

2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců

Přijímání darců, registrace darců a ověřovaní osobních údajů Zodpovědnost za správu dokumentace a aktualizaci záznamů v interním systému Organizace termínů pro darování a koordinace s lékařským týmem a zdravotnickým personálem Poskytování asistence při řešení administrativních a organizačních problémů, zajištění hladkého průběhu návštěv darců

Pr*****.o.

Account Manager

2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců

Pravidelná komunikace a poskytování poradenství klientům Řešení požadavků a problémů klientů včas a efektivně, zajištění dlouhodobé spokojenosti klientů Práce v CRM systému (databáze klientů, vytváření smluv,..)

Jazyky

španělštinazačátečník

češtinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSPokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

E-mail marketingZačátečník

Marketing na sociálních sítíchZačátečník

Střih videaZačátečník

Úprava fotekPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Zkouška bezpečnostního zaměstnance

Národní bezpečnostní úřad Slovenské republiky. Odborné zaměření: Personální ochrana, administrativní bezpečnost, fyzická a objektová bezpečnost, bezpečnost technických prostředků, šifrová ochrana informací. Řízení profesionální činnosti v souladu s právními a etickými normami.

2021

Zájmy

Cestování (poznávání nových kultur), sport (týmová spolupráce a vytrvalost), učení se novým věcem (osobní rozvoj), čtení (kritické myšlení), kreativní činnosti (tvořivá řešení).

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45