Mgr. Kristína C. 29 let , životopis 1511391
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - media, reklama Administrativní pracovník Asistentka Brand manager Hasič Kreativec Marketingová komunikace Office manager Online Marketing Produktový manager Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: částečně nebo převážně
Vzdělání Vysokoškolské
Policajná akadémia v Bratislave
Bezpečnostno-právne systémy vo verejnej správe
září 2017 – červen 2022Vysokoškolské
Praxe 6 let a 6 měsíců
Mě*********a 2
Referent Radního pro Dopravu a Podnikání
2023 – 2025 2 roky a 6 měsíců
Organizace schůzek a správa komunikace prostřednictvím telefonátů a e-mailů pro zajištění plynulého chodu kancelářských procesů Aktivní příprava zpráv, dopisů, usnesení a administrativních dokumentů Koordinace mezi vedením, odděleními a obyvateli Fotografování a tvorba videí pro marketingové kampaně a projekty Komplexní vedení projektů od zahájení až po úspěšné dokončení
To*****.o.
Event Koordinátor a Hotel Manažér
2022 – 2025 3 roky a 6 měsíců
Zodpovědnost za hladký chod hotelu a profesionální vítání hostů Plánování, koordinování a realizace různých typů eventů, včetně firemních akcí, konferencí, workshopů a teambuildingů Zajištění plynulého průběhu eventů od začátku až do konce Úzká spolupráce s dodavateli, cateringovými službami, technickým personálem a dalšími externími partnery na zajištění včasné dodávky služeb a produktů Řízení týmu během přípravy a realizace eventů, stejně jako koordinace účastníků a zajištění jejich hladkého průběhu
Pl*******.o.
Recepční
2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců
Přijímání darců, registrace darců a ověřovaní osobních údajů Zodpovědnost za správu dokumentace a aktualizaci záznamů v interním systému Organizace termínů pro darování a koordinace s lékařským týmem a zdravotnickým personálem Poskytování asistence při řešení administrativních a organizačních problémů, zajištění hladkého průběhu návštěv darců
Pr*****.o.
Account Manager
2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců
Pravidelná komunikace a poskytování poradenství klientům Řešení požadavků a problémů klientů včas a efektivně, zajištění dlouhodobé spokojenosti klientů Práce v CRM systému (databáze klientů, vytváření smluv,..)
Jazyky
španělštinazačátečník
češtinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSPokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingZačátečník
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
Střih videaZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Zkouška bezpečnostního zaměstnance
Národní bezpečnostní úřad Slovenské republiky. Odborné zaměření: Personální ochrana, administrativní bezpečnost, fyzická a objektová bezpečnost, bezpečnost technických prostředků, šifrová ochrana informací. Řízení profesionální činnosti v souladu s právními a etickými normami.
2021