Jana K., DiS. 46 let , životopis 1051983
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Smíchov + 30 km ochota dojíždět Mapa Příbram + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Country Director / Manager Facility Manager Office manager Provozní ředitel / manažer Regionální obchodní manažer Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
VOŠ Březnice
Obchodování se zemědělskými a potravinářskými komoditami
září 1997 – červen 2000Vyšší odborné
Gymnázium Příbram
Přírodovědný obor
září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 4 měsíce
Tr*********ter
Referent prodeje a nabídek
srpen 2023 – říjen 2025 2 roky a 3 měsíce
- zázemí pro obchodního zástupce - komunikace se zákazníky, - zpracování objednávek od přijetí, přes plán do výroby, logistika, fakturace, reklamace - zpracování cenových nabídek, komunikace s nákupem,
Li*****.s.
Manažer prodejen
říjen 2022 – leden 2023 4 měsíce
• zodpovědnost za provoz a hospodářské výsledky prodejen • personální řízení, koordinace a kontrola činností všech zaměstnanců • rozdělování úkolů a následná kontrola jejich plnění
Fl*********.o.
Provozní a obchodní manažer prodejen
březen 2017 – květen 2022 5 let a 3 měsíce
• zodpovědnost za provoz a hospodářské výsledky prodejen • rozdělování úkolů a následná kontrola jejich plnění • plánování, organizování a implementace obchodních strategií • personální řízení, koordinace a kontrola činností všech zaměstnanců • komunikace s klíčovými dodavateli • motivace, koučink a hodnocení podřízených pracovníků • komunikace s centrálou • vyhledávání a zprovoznění nových prodejen
Sp*******né)
majitel e-shopu
leden 2010 – leden 2020 10 let a 1 měsíc
• Založení, správa a vedení e-shopu • vyřizování objednávek a reklamací • jednání s dodavateli v ČR, Polsku a Číně • zpracování účetnictví • tvorba reklam na mediálních sítích • řízení skladových zásob.
Ze*****iny
Personalistka
leden 2016 – únor 2017 1 rok a 2 měsíce
• Plán nástupů a výstupů • Kontrola docházky • Zadávání dat do systému • Nezbytná HR administrativa • Práce se mzdovými podklady • Analýzy pracovních výkonů
Eu********* O2
Manažer call centra
únor 2004 – červen 2010 6 let a 5 měsíců
• Vedení týmu • nábor a školení nových zaměstnanců, konzultace a tvorba plánů pro rozvoj zaměstnanců • návrh a realizace KPIs, • tvorba prac. postupů, • vedení prodejních kampaní , • inovace postupů a služeb pro zákazníky
Eu********* O2
Zástupce vedoucího call centra
červen 2002 – leden 2004 1 rok a 8 měsíců
Péče o zákazníky + zástup vedoucího
Eu*******tel
Operátor zákaznické linky
září 2000 – červen 2002 1 rok a 10 měsíců
Péče o zákazníky
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
nastavování nových procesů,motivace lidí