Foto: Jana K., DiS.
ID 1051983

Jana K., DiS. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Smíchov + 30 km ochota dojíždět Mapa Příbram + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

VOŠ Březnice

Obchodování se zemědělskými a potravinářskými komoditami

září 1997 – červen 2000Vyšší odborné

Gymnázium Příbram

Přírodovědný obor

září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou

Praxe 24 let a 4 měsíce

Tr*********ter

Referent prodeje a nabídek

srpen 2023 – říjen 2025 2 roky a 3 měsíce

- zázemí pro obchodního zástupce - komunikace se zákazníky, - zpracování objednávek od přijetí, přes plán do výroby, logistika, fakturace, reklamace - zpracování cenových nabídek, komunikace s nákupem,

Li*****.s.

Manažer prodejen

říjen 2022 – leden 2023 4 měsíce

• zodpovědnost za provoz a hospodářské výsledky prodejen • personální řízení, koordinace a kontrola činností všech zaměstnanců • rozdělování úkolů a následná kontrola jejich plnění

Fl*********.o.

Provozní a obchodní manažer prodejen

březen 2017 – květen 2022 5 let a 3 měsíce

• zodpovědnost za provoz a hospodářské výsledky prodejen • rozdělování úkolů a následná kontrola jejich plnění • plánování, organizování a implementace obchodních strategií • personální řízení, koordinace a kontrola činností všech zaměstnanců • komunikace s klíčovými dodavateli • motivace, koučink a hodnocení podřízených pracovníků • komunikace s centrálou • vyhledávání a zprovoznění nových prodejen

Sp*******né)

majitel e-shopu

leden 2010 – leden 2020 10 let a 1 měsíc

• Založení, správa a vedení e-shopu • vyřizování objednávek a reklamací • jednání s dodavateli v ČR, Polsku a Číně • zpracování účetnictví • tvorba reklam na mediálních sítích • řízení skladových zásob.

Ze*****iny

Personalistka

leden 2016 – únor 2017 1 rok a 2 měsíce

• Plán nástupů a výstupů • Kontrola docházky • Zadávání dat do systému • Nezbytná HR administrativa • Práce se mzdovými podklady • Analýzy pracovních výkonů

Eu********* O2

Manažer call centra

únor 2004 – červen 2010 6 let a 5 měsíců

• Vedení týmu • nábor a školení nových zaměstnanců, konzultace a tvorba plánů pro rozvoj zaměstnanců • návrh a realizace KPIs, • tvorba prac. postupů, • vedení prodejních kampaní , • inovace postupů a služeb pro zákazníky

Eu********* O2

Zástupce vedoucího call centra

červen 2002 – leden 2004 1 rok a 8 měsíců

Péče o zákazníky + zástup vedoucího

Eu*******tel

Operátor zákaznické linky

září 2000 – červen 2002 1 rok a 10 měsíců

Péče o zákazníky

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

nastavování nových procesů,motivace lidí

Zájmy

cestování, zahradničení,

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45