Olga H. 44 let , životopis 1106356
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Písek + 10 km ochota dojíždět Mapa Plzeň - Mapa Praha - Mapa Strakonice + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka HR generalista Personalista Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU Textilní
Operátor oděvní výroby
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 6 měsíců
MO*****a.s
Referent odbytu
leden 2023 – dosud 3 roky
Zpracování objednávek. Kontrola průběhu realizace objednávek. Vystavování faktur, dobropisů a dodacích listů. Komunikace se zákazníky e-shopu. Komunikace se zahraničními zákazníky v anglickém jazyce. Spolupráce s ostatními odděleními společnosti.
CD*********nie
Finanční asistent
červenec 2010 – srpen 2022 12 let a 2 měsíce
Účast na správě karetních plateb. Účast na správě klientního účtu. Kalkulace provizí pro agenty na interním systému. Příprava platebních příkazů pro klienty a agenty na podkladě interních procesů. Poskytování asistence HR a ostatním oddělení. Vystavování, zasílání, obdržení a zpracování faktur.
Tr*******nie
Administrativní pracovník
prosinec 2007 – březen 2010 2 roky a 4 měsíce
Denní inventura cizích měn a cestovních šeků. Příprava a zpracování objednávek cizích měn které byly určeny pro zahraniční či tamní klienty/zakazníky. Účast na správě systému zajištující dostatek všech cizich měn a cestovních šeků. Identifikace padělaných a neplatných bankovek.
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
C1 z anglického jazyka (dříve známé pod CAE)
listopad 2024
Personalista/Personalistka (62-007-N) - rekvalifikační kurz
Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě, vedení agendy povinných lékařských prohlídek, BOZP a PO ve firmě, organizování vzdělávání zaměstnanců, tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti, zajišťování náborových činností, tvorba a používání systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců, organizování kolektivního vyjednávání
červenec 2024
Základy mzdového účetnictví
Shromažďování dat potřebné k výpočtu mezd a výpočet mezd
květen 2010
Základy učetnictví - AAT
Učetní principy, podvojné účetnictví, využití účetního systému Sage, příprava platebních příkazů, vyhotovení faktur, správa pokladny
říjen 2008
Microsoft Office kvalifikace
Word, Excel a PowerPoint
listopad 2005
B2 First z anglického jazyka (dříve známé pod FCE)
červen 2002