Bc. Petra S. 49 let , životopis 1405922
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Štěchovice (okres Praha-západ) + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR generalista HR konzultant HR specialista Náborář Personalista Vedoucí provozu / provozní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání Bakalářské
ČZU Praha
Zoologie
1998 – červen 2002Bakalářské
SZeŠ Březnice
Obecná zootechnika
1990 – 1994SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 11 měsíců
Pr*********.o.
HR senior koordinátor
srpen 2016 – dosud 9 let a 5 měsíců
• Komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání • Komplexní náborový proces od zveřejnění inzerátů, přes organizaci pohovorů až po aktivní účast na výběrových řízeních • Pracovněprávní agenda - příprava a správa pracovních smluv, dodatků a dalších dokumentů v souladu s legislativou • Komunikace a aktivní spolupráce se všemi zaměstnanci a manažery napříč společností • Spolupráce s externí mzdovou účtárnou, příprava podkladů pro mzdy • Spolupráce na projektech v rámci HR oddělení • Správa benefitů a péče o zaměstnance • Vedení pokladny a jiná administrativní podpora projektů
ÚZ******M
Referent odboru personálního
duben 2025 – květen 2025 2 měsíce
• Komplexní koordinace personální správy v Úřadu s celostátní působností • Organizace výběrových řízení, zveřejňování volných pracovních pozic, komunikace s vedoucími zaměstnanci a uchazeči • Zabezpečování agendy související s ukončením pracovního poměru • Vedení informačního systému v oblasti personální práce • Zpracování hlášení o nástupech, výstupech a změnách osobních údajů zaměstnanců • Zabezpečování ochrany uložených osobních dat zaměstnanců na svém úseku
Sk*****.o.
Vedoucí provozu / provozní
2004 – 2016 12 let a 6 měsíců
- řízení chodu celé restaurace - jednání s klienty - organizace a realizace objednávek (svatby, promoce, podnikové večírky) - plánování směn zaměstnanců - vedení dokumentace zaměstnanců (smlouvy aj.) - dojednávání smluvních podmínek s dodavateli - sepisování smluvních podmínek odběratelských smluv - kalkulace zboží - skladová evidence, inventury, reklamace aj. - zpracování tržeb - vedení pokladny, trezoru - bankovní převody - příprava veškerých podkladů pro účetnictví
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
T - traktory
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)