Není foto: Bc. Petra S.
ID 1405922

Bc. Petra S. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Štěchovice (okres Praha-západ) + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně

Vzdělání Bakalářské

ČZU Praha

Zoologie

1998 – červen 2002Bakalářské

SZeŠ Březnice

Obecná zootechnika

1990 – 1994SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 11 měsíců

Pr*********.o.

HR senior koordinátor

srpen 2016 – dosud 9 let a 5 měsíců

• Komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání • Komplexní náborový proces od zveřejnění inzerátů, přes organizaci pohovorů až po aktivní účast na výběrových řízeních • Pracovněprávní agenda - příprava a správa pracovních smluv, dodatků a dalších dokumentů v souladu s legislativou • Komunikace a aktivní spolupráce se všemi zaměstnanci a manažery napříč společností • Spolupráce s externí mzdovou účtárnou, příprava podkladů pro mzdy • Spolupráce na projektech v rámci HR oddělení • Správa benefitů a péče o zaměstnance • Vedení pokladny a jiná administrativní podpora projektů

ÚZ******M

Referent odboru personálního

duben 2025 – květen 2025 2 měsíce

• Komplexní koordinace personální správy v Úřadu s celostátní působností • Organizace výběrových řízení, zveřejňování volných pracovních pozic, komunikace s vedoucími zaměstnanci a uchazeči • Zabezpečování agendy související s ukončením pracovního poměru • Vedení informačního systému v oblasti personální práce • Zpracování hlášení o nástupech, výstupech a změnách osobních údajů zaměstnanců • Zabezpečování ochrany uložených osobních dat zaměstnanců na svém úseku

Sk*****.o.

Vedoucí provozu / provozní

2004 – 2016 12 let a 6 měsíců

- řízení chodu celé restaurace - jednání s klienty - organizace a realizace objednávek (svatby, promoce, podnikové večírky) - plánování směn zaměstnanců - vedení dokumentace zaměstnanců (smlouvy aj.) - dojednávání smluvních podmínek s dodavateli - sepisování smluvních podmínek odběratelských smluv - kalkulace zboží - skladová evidence, inventury, reklamace aj. - zpracování tržeb - vedení pokladny, trezoru - bankovní převody - příprava veškerých podkladů pro účetnictví

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

T - traktory

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

rodina, řízení automobilu, chov zvířat, kultura - divadlo, film

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45