Foto: Miroslava K.
ID 834498

Miroslava K. 51 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Český Krumlov + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.

Studium pedagogiky

2020 – 2022Vyšší odborné

The HENLEY College, Henley-on-Thames, Oxfordshire RG9 1UH, Great Britain

studium anglického jazyka

1997 – 2000Vysokoškolské

Hotelová Akademia

ekonomika, obchod, cestovní ruch, účetnictví

1988 – 1992SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 6 měsíců

JI*****.s.

referent obchodního oddělení

2023 – dosud 3 roky

Kompletní administrativní činnost spojená s procesem zpracování objednávek v systému ESO9 – (příjem, zadávání zakázek do výroby, tvorba cenových nabídek, kontrola výroby, zabezpečení logistických procesů, expedice, fakturace, kontrola úhrad, upomínky). Spolupráce s výrobou, expedici, nákupem, poskytování služeb zákazníkům s externími dodavateli. Komunikace se zákazníky v cizích jazycích především AJ,NJ,SJ,UJ - telefonická, písemná. Řešení reklamací s výrobou a zákazníky. Samostatné řešení operativních situací, pečlivé vedení administrativy,

Ho*********aží

referent obchodního oddělení

2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců

administrativní podpora obchodního oddělení, zadávání objednávek do systému Select Line v NJ. Fakturace, DL, vedení statistik, kontrola výroby, cenotvorba, nákup materiálu pro výrobu, evidence pošty, příprava exportních podkladů, zabezpečení logistiky. Komunikace se zákazníky a dodavateli v NJ, AJ, UJ, řešení reklamací.

Ho*******lov

řízení hotelu, recepce, administrativa

2013 – 2020 7 let a 6 měsíců

řízení provozu hotelu, vedení recepce, kompletní administrativní činnost, práce v online rezervačním systému ComArr, Booking.com, komunikace s hosty v AJ, NJ, UJ, RJ, tvorba cen, fakturace, stornopoplatky ubytování, vedení směnárny, vedení pokladny, zodpovědnost za vysokou kvalitu poskytovaných služeb, za dodržování standardů, kontrola kvality úklidu, řešení provozních situací (opravy, závady, poruchy), komunikace s dodavateli, kontrola a zajištění požadované kvality služeb.

Ga*****.s.

vedení galerie, OSVČ, MD, hotel Arcadie

2001 – 2012 11 let a 6 měsíců

vedení galerie, administrativa, poradkyně při poskytování finančních služeb - OSVČ, mateřská dovolená - částečný úvazek v hotelu

st*******USA

Velká Británie, Spojené státy Americké

1997 – 2000 3 roky a 6 měsíců

Studium anglického jazyka, získán Cerificates in Comunicative Skills in English, udělen University of Cambridge. Individuální cestování a poznávaní U.S.A

*****sko

student německého jazyka

leden 1996 – prosinec 1996 1 rok

soukromé studium německého jazyka pod vedením Dr. Gabriela Iampaglia

Jo*********ice

asistentka majitele společnosti, referentka

1995 – 1996 1 rok a 6 měsíců

administrativní činnost, komunikace se zákazníkem, příprava podkladů pro výrobu, účetnictví.

Ma*********kia

asistentka majitele společnosti, administrativa

1992 – 1994 2 roky a 6 měsíců

administrativa, účetnictví, daně, mzdy, personalistika, tvorba cenové nabídky, příjem a zpracování objednávek, fakturace, inventura skladových zásob, komunikace se zákazníkem

Jazyky

němčinamírně pokročilá

ruštinamírně pokročilá

ukrajinštinamírně pokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

běžná práce na PC- MS Office (Word, Excel, Outlook), e-mail, internet, systém ComArr, rezervační systém Extranet Booking.com, PPS, System Line, ESO9

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

sport, cestování, četba knih, turistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45