Miroslava K. 51 let , životopis 834498
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Český Krumlov + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Cenař / kalkulant Disponent Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Ředitel / manažer hotelu Specialista logistiky Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.
Studium pedagogiky
2020 – 2022Vyšší odborné
The HENLEY College, Henley-on-Thames, Oxfordshire RG9 1UH, Great Britain
studium anglického jazyka
1997 – 2000Vysokoškolské
Hotelová Akademia
ekonomika, obchod, cestovní ruch, účetnictví
1988 – 1992SŠ s maturitou
Praxe 31 let a 6 měsíců
JI*****.s.
referent obchodního oddělení
2023 – dosud 3 roky
Kompletní administrativní činnost spojená s procesem zpracování objednávek v systému ESO9 – (příjem, zadávání zakázek do výroby, tvorba cenových nabídek, kontrola výroby, zabezpečení logistických procesů, expedice, fakturace, kontrola úhrad, upomínky). Spolupráce s výrobou, expedici, nákupem, poskytování služeb zákazníkům s externími dodavateli. Komunikace se zákazníky v cizích jazycích především AJ,NJ,SJ,UJ - telefonická, písemná. Řešení reklamací s výrobou a zákazníky. Samostatné řešení operativních situací, pečlivé vedení administrativy,
Ho*********aží
referent obchodního oddělení
2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců
administrativní podpora obchodního oddělení, zadávání objednávek do systému Select Line v NJ. Fakturace, DL, vedení statistik, kontrola výroby, cenotvorba, nákup materiálu pro výrobu, evidence pošty, příprava exportních podkladů, zabezpečení logistiky. Komunikace se zákazníky a dodavateli v NJ, AJ, UJ, řešení reklamací.
Ho*******lov
řízení hotelu, recepce, administrativa
2013 – 2020 7 let a 6 měsíců
řízení provozu hotelu, vedení recepce, kompletní administrativní činnost, práce v online rezervačním systému ComArr, Booking.com, komunikace s hosty v AJ, NJ, UJ, RJ, tvorba cen, fakturace, stornopoplatky ubytování, vedení směnárny, vedení pokladny, zodpovědnost za vysokou kvalitu poskytovaných služeb, za dodržování standardů, kontrola kvality úklidu, řešení provozních situací (opravy, závady, poruchy), komunikace s dodavateli, kontrola a zajištění požadované kvality služeb.
Ga*****.s.
vedení galerie, OSVČ, MD, hotel Arcadie
2001 – 2012 11 let a 6 měsíců
vedení galerie, administrativa, poradkyně při poskytování finančních služeb - OSVČ, mateřská dovolená - částečný úvazek v hotelu
st*******USA
Velká Británie, Spojené státy Americké
1997 – 2000 3 roky a 6 měsíců
Studium anglického jazyka, získán Cerificates in Comunicative Skills in English, udělen University of Cambridge. Individuální cestování a poznávaní U.S.A
Ví*****sko
student německého jazyka
leden 1996 – prosinec 1996 1 rok
soukromé studium německého jazyka pod vedením Dr. Gabriela Iampaglia
Jo*********ice
asistentka majitele společnosti, referentka
1995 – 1996 1 rok a 6 měsíců
administrativní činnost, komunikace se zákazníkem, příprava podkladů pro výrobu, účetnictví.
Ma*********kia
asistentka majitele společnosti, administrativa
1992 – 1994 2 roky a 6 měsíců
administrativa, účetnictví, daně, mzdy, personalistika, tvorba cenové nabídky, příjem a zpracování objednávek, fakturace, inventura skladových zásob, komunikace se zákazníkem
Jazyky
němčinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
ukrajinštinamírně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
běžná práce na PC- MS Office (Word, Excel, Outlook), e-mail, internet, systém ComArr, rezervační systém Extranet Booking.com, PPS, System Line, ESO9
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení