E. K. , životopis 755568
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU Obchodní
Provoz obchodu
září 1999 – květen 2001SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 3 měsíce
Mi******* ČR
Referent majetkové správy
duben 2020 – dosud 5 let a 9 měsíců
Správa majetku: na základě požadavků sekce KIS, vyzvednutí či vrácení materiálu z či do skladů, příprava podkladů k přeúčtování v centrálním systému logistiky AČR
Ma*****ahy
Referent evidence motorových a přípojných vozidel
květen 2018 – říjen 2019 1 rok a 6 měsíců
Registrace a evidence motorových a přípojných vozidel na základě písemné žádosti fyzických i právnických osob, pokud splňují technické a jiné podmínky ze zákona v ČR a EU. Vystavování a kontrola dokladů k vozidlům a elektronický zápis veškerých úkonů do CRV a dokladů za správní poplatek dle zákona.Scanování dokumentů, založení spisů, správa datové schránky plných mocí, případná komunikace s obecními úřady a Policií ČR. Likvidace RZ, přímý kontakt s klienty a poskytování potřebných informací k daným situacím.
Ka*********.s.
Pracovník provozu
červenec 2014 – duben 2018 3 roky a 10 měsíců
Zajištění podkladů pro průzkum trhu elektronickou formou s následným přenosem dat pro obchodní oddělení, kontrola čerstvosti zboží, hygieny, doplňování a případná práce na pokladně, dle interních směrnic povolené odpisy a slevy.
Če*****num
Pořadatelská služba
leden 2014 – červen 2014 6 měsíců
Pořadatelská služba při koncertech a jiných kulturních akcích je povinna kontrolovat vstupné při příchodu každého účastníka, nabízet program a jiné tiskoviny, o konané akci včetně zajištění šatny a informovat návštěvníky o průběhu a možnostech využití prostor této budovy.
UP*********.o.
Fakturant/ka importních a exportních zásilek
červenec 2008 – leden 2013 4 roky a 7 měsíců
Denní fakturace importních zásilek, přeúčtování neuhrazených faktur příjemcem v ČR zpět na odesílatele v EU i mimo ni. Úzká spolupráce s odd. pohledávek, denní stahování dat importních zásilek v systému, ověřování dat a informací se zákaznickým centrem, občasná spolupráce s celním odd.
Če*********.s.
Fakturant/ka, administrátor billingu
leden 2007 – duben 2008 1 rok a 4 měsíce
Kontrola nacenění služeb fakturovaných dle platného tarifu. Zajištění pravidelného vkládání a zpracování dat do interního systému Oracle dle zadaných objednávek z obchodního odd. a zákaznického centra na telekomunikační služby, připojení internetu a s tím spojené doplňky s instalací a požadavků konečných klientů. Úzká spolupráce s obchodními zástupci, reklamačním odd. a techniků telefonicky či elektronickou cestou napříč společností.
Wi***** ČR
Referent odd. vypořádání pohledávek klientů
květen 2006 – prosinec 2006 8 měsíců
Na základě písemné žádosti klientů k ukončení smlouvy o pojistném s vypořádáním pohledávek, ověřování totožnosti klientů, uzavření penzijních připojištění, přijímání příspěvků na účet k penzijním smlouvám a následný odvod hotovosti do banky.
Ar***** ČR
Referent, správní rada ASW ISL
duben 1999 – duben 2006 7 let a 1 měsíc
Interní komunikace v rámci AČR, spolupráce s hlavním skladem materiálu, odd. objednávek a evidencí materiálu. Zadávání dat v systému s dotazem na výrobce o výrobku a jeho popis dle technické dokumentace. Orientace s ověřováním OR právnických osob, vyhledávání podkladů pro výběrová řízení a následné využití dle interních směrnic v AČR.
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Linux / BSD / UnixPokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Databázové systémy
MS SQL
Oracle
Další programy a počítačové znalosti
SAP, Oracle, informační systém logistiky - Linux, CRM, Gordic, Centrální registr vozidel, MS Office, Outlook Express,
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Rekvalifikační kurz účetnictví
Účetní operace dle standartních účtů s konečným stavem a uzávěrkou dle hospodářského roku. Ukončeno zkouškou, předány certifikáty dle vyhlášky MŠMT č 176/2009 Sb. Certifikát mohu osobně doložit.
leden 2013
Microsoft Office 2007
Kurz je věnován pro pokročilou korespondenci s úpravou textu, pravopisu, vytvoření tabulek s běžnými funkcemi Suma, filtrování, kopírování apod.
červen 2009
Psychologie a právo
Nultý ročník pro přípravu na VŠ
květen 2005