L. D. , životopis 1427501
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední zdravotnická škola Šumperk
Všeobecná zdravotní sestra
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 4 měsíce
ČE*******.s.
Referent call centra
březen 2018 – únor 2022 4 roky
Komunikace se zákazníky na infolince ČEZ Distribuce, poskytování informací o dodávkách elektřiny, řešení dotazů a požadavků týkajících se poruch, připojení či fakturace. Zadávání a aktualizace údajů v interním systému, předávání složitějších požadavků na specializovaná oddělení. Zajištění profesionálního a vstřícného zákaznického servisu.
Ne*********erk
Všeobecná zdravotní sestra
září 2006 – 2014 8 let a 4 měsíce
Poskytování komplexní ošetřovatelské péče pacientům, asistence lékařům při diagnostických a terapeutických výkonech, podávání léků dle ordinace, sledování zdravotního stavu pacientů a vedení zdravotnické dokumentace. Edukace pacientů a jejich rodin o léčbě a prevenci onemocnění. Dodržování hygienických a bezpečnostních standardů.
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Administrativní dovednosti – vedení záznamů, práce s dokumentací Zákaznický servis – řešení požadavků, reklamací a poradenství Odolnost vůči stresu – zvládání náročných situací a zachování klidu při komunikaci