
L. V. , životopis 1180524
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Kuřim, s.r.o.
Ekonomika a podnikání
2017 – 2021SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 7 měsíců
OH******* ŽS
Referent administrátor
srpen 2023 – dosud 2 roky a 1 měsíc
zadávaní a vyřizování objednávek: nákup materiálu, kancelářských potřeb, občerstvení - péče o provozní autopark: objednávky servisu, evidence spotřeby vozidel a strojů - příprava na audity: příprava podkladů pro kontroly ekologie a kvality - vedení hotovostní pokladny - příprava podkladů: pro ekonomické, účetní a personální oddělení - ukládání a uchovávání dokumentů: evidence smluv, účetních dokladů, archivace - organizace firemních akcí - inventarizace: strojů, platebních karet, CCS karet, vozidel aj. - grafická příprava prezentačních materiálů - zasílání geodetických protokolů investorovi, výdej OOPP a pracovních pomůcek v rámci stavby
ME*********.s.
Promotér
2022 – dosud 3 roky a 8 měsíců
účast na promo akcích a projektech, komunikace s návštěvníky akcí, propagace Hitrádia City Brno a jeho projektů
RA*********.o.
traffic
srpen 2021 – červenec 2023 2 roky
- zadávání reklam a výrob spotů do firemního systému, - příprava reklamních scénářů, - kontrola fakturace, - nasazování spotů do vysílání, - komunikace s kolegy z jiných poboček, - zadávání rodných listů spotů, - monitoring vysílání, - úprava audio spotů
RA*********.o.
Asistentka regionálního obchodního řeitele/asistentka obchodu
srpen 2021 – červenec 2023 2 roky
- zajištění chodu kanceláře: péče o zázemí (kuchyňka, zasedací místnosti, obsluha kopírky, - zadávaní a vyřizování objednávek: kancelářských potřeb, občerstvení - administrativní agenda: evidence smluv, pošty, příprava podkladů pro ekonomické a personální oddělení, apod. - vedení hotovostní pokladny: ukládání a uchovávání dokumentů, archivace - spolupráce při organizaci firemních akcí - samostatná práce na PC včetně obsluhy standardní kancelářské techniky, podpora obchodníků, podílení se na projektech a akcích rádií
To*****til
brigádník
2020 – 2021 1 rok a 6 měsíců
příprava fakturace, evidence a vyřizování objednávek, evidence a vyřizování reklamací, komunikace se zákazníky, správa webových stránek, firemního Facebooku a Instagramu, provádění inventarizací
Ahold
brigádník
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
skladník, práce na prodejně
Wi*******omm
brigádník
2018 – 2018 6 měsíců
kompletace elektrosoučástek, výroba
Ahold
brigádník
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
skladník, práce na prodejně
ÚM*******vec
Administrativní pracovník - brigáda/praxe
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
administrativní práce – kompletace dokumentace, přijímání a odesílání pošty, příprava zasedací místnosti na jednání zastupitelstva, zajištění úklidu zasedací místnosti, zajištění občerstvení pro návštěvy a účastníky jednání
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
Střih videaPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Reklamní systémy: Sepie, E-shop platformy: Eshoprychle, Webareal, Mallpartner, Editor digitálního zvuku: Audacity Salesforce, Intranet
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Akademie vzdělávání online – Grafika snadno a rychle
Canva
duben 2023