Foto: Vendulka D.
ID 1522706

Vendulka D. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Litoměřice + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Břevnov + 20 km ochota dojíždět Mapa Teplice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně

Vzdělání Vyšší odborné

Vyšší odborná škola Jihlava

Cestovní ruch

září 1997 – květen 2000Vyšší odborné

Gymnázium Aloise Jiráska, Litomyšl, T. G. Masaryka 590

všeobecný

září 1991 – červen 1995SŠ s maturitou

Praxe 25 let a 5 měsíců

Sa*****ice

ředitelka

leden 2014 – dosud 12 let

Odpovědnost za strategické vedení a celkový chod střediska, řízení týmu zaměstnanců a rozvoj organizace. Zajištění kvalitních služeb pro děti, mládež a rodiny v souladu se salesiánskou pedagogikou a posláním organizace. Finanční řízení, tvorba rozpočtu, plánování a realizace projektů, včetně dotačních titulů. Reprezentace střediska navenek – spolupráce se zřizovatelem, partnery, institucemi a komunitou. Zodpovědnost za personální řízení, nábor, adaptaci a profesní rozvoj zaměstnanců. Zajištění kvality a bezpečnosti poskytovaných služeb, příprava metodik a interních procesů. Organizace a vedení porad, supervizí, interních vzdělávacích aktivit.

Sa*****ice

Zástupkyně ředitele, ekonomka a projektová manažerka

srpen 2000 – prosinec 2013 13 let a 5 měsíců

Komplexní zodpovědnost za ekonomické řízení organizace, včetně plánování, tvorby a kontroly rozpočtu. Vedení účetnictví organizace, příprava účetních závěrek, správa pokladny a odpovědnost za správnost dokladů. Zpracování mezd, vedení personální agendy, nábor nových zaměstnanců, evidence pracovněprávních dokumentů a komunikace s úřady. Příprava, realizace a administrace projektů, řízení projektových rozpočtů a zodpovědnost za plnění indikátorů. Sestavování vyúčtování dotací a grantů, komunikace s poskytovateli a kontrolními orgány. Metodická podpora interního týmu – nastavení finančních a administrativních procesů, zavádění efektivních nástrojů a kontrolních mechanismů. Úzká spolupráce s ředitelem organizace, zajištění informovanosti a podkladů pro strategická rozhodnutí.

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Artificial intelligence pro moje zaměstnání

Praktické využití umělé inteligence v každodenní pracovní praxi – od efektivnější komunikace a administrativy, přes tvorbu dokumentů a analýzu dat, až po automatizaci rutinních úkolů a zvyšování celkové produktivity.

duben 2025

Time management, zvládání stresu a osobní efektivita

listopad 2024

Fundraising friendly

integrace fundraisingu do celé organizace, spolupráce v týmu, stratgie

červen 2024

Prevence rizikového chování

Školení zaměřeno na posílení kompetencí pedagogů v oblasti včasné identifikace a prevence rizikového chování žáků, na praktické postupy práce se skupinou i jednotlivci a na orientaci v legislativních povinnostech školy.

květen 2018

Zdravotník zotavovacích akcí

první pomoc

prosinec 2017

Kvalifikační kurz pro ředitele škol a školských zařízení (březen 2014-duben 2017)

Management, Strategické plánování, Leadership, Time Management, Podpora týmu, Komunikace, Krizové řízení

duben 2017

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45