Vendulka D. 48 let , životopis 1522706
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Litoměřice + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Břevnov + 20 km ochota dojíždět Mapa Teplice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Ekonom Fakturant/ka Finanční ředitel/manažer Finanční účetní HR ředitel / manažer Jednatel Mzdová účetní Personalista Project manager organizačně-ekonomický Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola Jihlava
Cestovní ruch
září 1997 – květen 2000Vyšší odborné
Gymnázium Aloise Jiráska, Litomyšl, T. G. Masaryka 590
všeobecný
září 1991 – červen 1995SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 5 měsíců
Sa*****ice
ředitelka
leden 2014 – dosud 12 let
Odpovědnost za strategické vedení a celkový chod střediska, řízení týmu zaměstnanců a rozvoj organizace. Zajištění kvalitních služeb pro děti, mládež a rodiny v souladu se salesiánskou pedagogikou a posláním organizace. Finanční řízení, tvorba rozpočtu, plánování a realizace projektů, včetně dotačních titulů. Reprezentace střediska navenek – spolupráce se zřizovatelem, partnery, institucemi a komunitou. Zodpovědnost za personální řízení, nábor, adaptaci a profesní rozvoj zaměstnanců. Zajištění kvality a bezpečnosti poskytovaných služeb, příprava metodik a interních procesů. Organizace a vedení porad, supervizí, interních vzdělávacích aktivit.
Sa*****ice
Zástupkyně ředitele, ekonomka a projektová manažerka
srpen 2000 – prosinec 2013 13 let a 5 měsíců
Komplexní zodpovědnost za ekonomické řízení organizace, včetně plánování, tvorby a kontroly rozpočtu. Vedení účetnictví organizace, příprava účetních závěrek, správa pokladny a odpovědnost za správnost dokladů. Zpracování mezd, vedení personální agendy, nábor nových zaměstnanců, evidence pracovněprávních dokumentů a komunikace s úřady. Příprava, realizace a administrace projektů, řízení projektových rozpočtů a zodpovědnost za plnění indikátorů. Sestavování vyúčtování dotací a grantů, komunikace s poskytovateli a kontrolními orgány. Metodická podpora interního týmu – nastavení finančních a administrativních procesů, zavádění efektivních nástrojů a kontrolních mechanismů. Úzká spolupráce s ředitelem organizace, zajištění informovanosti a podkladů pro strategická rozhodnutí.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Artificial intelligence pro moje zaměstnání
Praktické využití umělé inteligence v každodenní pracovní praxi – od efektivnější komunikace a administrativy, přes tvorbu dokumentů a analýzu dat, až po automatizaci rutinních úkolů a zvyšování celkové produktivity.
duben 2025
Time management, zvládání stresu a osobní efektivita
listopad 2024
Fundraising friendly
integrace fundraisingu do celé organizace, spolupráce v týmu, stratgie
červen 2024
Prevence rizikového chování
Školení zaměřeno na posílení kompetencí pedagogů v oblasti včasné identifikace a prevence rizikového chování žáků, na praktické postupy práce se skupinou i jednotlivci a na orientaci v legislativních povinnostech školy.
květen 2018
Zdravotník zotavovacích akcí
první pomoc
prosinec 2017
Kvalifikační kurz pro ředitele škol a školských zařízení (březen 2014-duben 2017)
Management, Strategické plánování, Leadership, Time Management, Podpora týmu, Komunikace, Krizové řízení
duben 2017