Ing. Lenka L. 40 let , životopis 1323581
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Horní Počernice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Černý Most + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Klánovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Újezd nad Lesy + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Karlín + 5 km ochota dojíždět Mapa Jirny + 15 km ochota dojíždět Mapa Brandýs nad Labem-Stará Boleslav + 5 km ochota dojíždět Mapa Úvaly + 5 km ochota dojíždět Mapa Čelákovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, příležitostně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Veřejná správa
2008 – 2010Vysokoškolské
Vysoká škola regionálního rozvoje,s.r.o.
Regionální rozvoj
2005 – 2008Bakalářské
Obchodní akademie Hovorčovická
Ekonomika a administrativa
2001 – 2005SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 11 měsíců
GT*********.s.
Recepční v administrativě - DPP
červenec 2024 – dosud 1 rok a 6 měsíců
- zajištění chodu recepce, - spolupráce na akcích spolku (pořádání závodů, interních akcí), - zajištění nominací závodních oddílů, - komunikace s rodiči, - obsluha rezervačního systému, - kontrola docházky děti i trenérů, - zodpovědnost za pokladnu, - plánování dětských narozeninových oslav (veškerá organizace, přípravy, aranžovaní, koordinace oslavy), - obsluha gymnastického portálu GIS (nahrávání dokumentů, hlídání závodů apod.), - podílení na letních sportovních příměstských táborů pro děti, - veškeré činnosti týkající se víkendových soustředění (zajištění ubytování, stravy, informace rodičům),
Ca***** s.
Office manager
prosinec 2010 – březen 2019 8 let a 4 měsíce
- asistence vedení společnosti, - příprava podkladů pro účetní, - zajišťování chodu kanceláře, - příprava podkladů pro mzdy, - správa vozového parku, - asistence při kompletaci projektků (veřejné nabídky), - veškerá mzdová agenda (příprava smluv, podklady pro mzdovou účetní, příprava přijímacích a ukončovacích dokumentů), - komunikace s úřady a jiných institucí, - podpora a výpomoc ostatním kolegům, - zajištění firemních akcí, - komunikace a řešení problémů s externí IT firmou, - správa vozového parku, - asistence při kompletaci projektů (veřejné nabídky),
It*******.s.
Asistenční činnost - backoffice
červenec 2007 – prosinec 2010 3 roky a 6 měsíců
- zajištění chodu na recepci; - komunikace s dodavateli, odběrateli a úřady; - správa vozového parku; - asistence při kompletaci projetků (veřejné nabídky); - administrativní a organizační podpora týmu Projekty v rámci divize EU: 1, Spolupráce při kontrole projektů spolufinancovaných z peněz EU (kontrola výběrových řízení, kontrola nastavení projektů). 2, Spolupráce při vzniku e-learningového portálu pro veřejné zakázky.
Si*******.s.
Podpora marketingového oddělení
listopad 2006 – prosinec 2007 1 rok a 2 měsíce
- administrativní činnost spojená s reklamními předměty, - kontrola stavu reklamních předmětů, - aktualizace databáze reklamních předmětů, - příprava marketingových projektů (veletrhy, školení),
Jazyky
němčinazačátečník
španělštinazačátečník
slovenštinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Program SharePoint - uživatelská znalost; Program eWay CRM - uživatelská znalost; Program Webnode - uživatelská znalost;
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Další dovednosti
loajalita preciznost
Kurzy
Helios Orange - Základní ovládání
Školení zaměřené na základní ovládání účetního programu Helios Orange.
2011