Foto: Ing. Lenka L.
ID 1323581

Ing. Lenka L. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Horní Počernice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Černý Most + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Klánovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Újezd nad Lesy + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Karlín + 5 km ochota dojíždět Mapa Jirny + 15 km ochota dojíždět Mapa Brandýs nad Labem-Stará Boleslav + 5 km ochota dojíždět Mapa Úvaly + 5 km ochota dojíždět Mapa Čelákovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, příležitostně

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Veřejná správa

2008 – 2010Vysokoškolské

Vysoká škola regionálního rozvoje,s.r.o.

Regionální rozvoj

2005 – 2008Bakalářské

Obchodní akademie Hovorčovická

Ekonomika a administrativa

2001 – 2005SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 11 měsíců

GT*********.s.

Recepční v administrativě - DPP

červenec 2024 – dosud 1 rok a 6 měsíců

- zajištění chodu recepce, - spolupráce na akcích spolku (pořádání závodů, interních akcí), - zajištění nominací závodních oddílů, - komunikace s rodiči, - obsluha rezervačního systému, - kontrola docházky děti i trenérů, - zodpovědnost za pokladnu, - plánování dětských narozeninových oslav (veškerá organizace, přípravy, aranžovaní, koordinace oslavy), - obsluha gymnastického portálu GIS (nahrávání dokumentů, hlídání závodů apod.), - podílení na letních sportovních příměstských táborů pro děti, - veškeré činnosti týkající se víkendových soustředění (zajištění ubytování, stravy, informace rodičům),

Ca***** s.

Office manager

prosinec 2010 – březen 2019 8 let a 4 měsíce

- asistence vedení společnosti, - příprava podkladů pro účetní, - zajišťování chodu kanceláře, - příprava podkladů pro mzdy, - správa vozového parku, - asistence při kompletaci projektků (veřejné nabídky), - veškerá mzdová agenda (příprava smluv, podklady pro mzdovou účetní, příprava přijímacích a ukončovacích dokumentů), - komunikace s úřady a jiných institucí, - podpora a výpomoc ostatním kolegům, - zajištění firemních akcí, - komunikace a řešení problémů s externí IT firmou, - správa vozového parku, - asistence při kompletaci projektů (veřejné nabídky),

It*******.s.

Asistenční činnost - backoffice

červenec 2007 – prosinec 2010 3 roky a 6 měsíců

- zajištění chodu na recepci; - komunikace s dodavateli, odběrateli a úřady; - správa vozového parku; - asistence při kompletaci projetků (veřejné nabídky); - administrativní a organizační podpora týmu Projekty v rámci divize EU: 1, Spolupráce při kontrole projektů spolufinancovaných z peněz EU (kontrola výběrových řízení, kontrola nastavení projektů). 2, Spolupráce při vzniku e-learningového portálu pro veřejné zakázky.

Si*******.s.

Podpora marketingového oddělení

listopad 2006 – prosinec 2007 1 rok a 2 měsíce

- administrativní činnost spojená s reklamními předměty, - kontrola stavu reklamních předmětů, - aktualizace databáze reklamních předmětů, - příprava marketingových projektů (veletrhy, školení),

Jazyky

němčinazačátečník

španělštinazačátečník

slovenštinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Program SharePoint - uživatelská znalost; Program eWay CRM - uživatelská znalost; Program Webnode - uživatelská znalost;

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Další dovednosti

loajalita preciznost

Kurzy

Helios Orange - Základní ovládání

Školení zaměřené na základní ovládání účetního programu Helios Orange.

2011

Zájmy

Kynologie (chovatelství, výcvik, canisterapie) Sport (turistika, cyklistika, yóga, plavání, lyžování, snowboarding) Hudba Cestování Kultura

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45