Foto: Bc. Renata D.
ID 1522406

Bc. Renata D. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Kobylisy + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Vyžaduji: částečně

Vzdělání Bakalářské

Západočeská univerzita v Plzni – právnická fakulta

Veřejná správa - bakalářský titul Bc.

2005 – 2008Bakalářské

Střední zdravotnická škola

dětská zdravotní sestra

1990 – 1994SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 4 měsíce

L7*******.s.

Recepční - asistentka společnosti - výpověď pro organizační změny – překážky ze strany zaměstnavatele

duben 2023 – říjen 2025 2 roky a 7 měsíců

Kompletní podpora manažera a zaměstnanců, vyřizování e-mailové korespondence, vedení diáře a schůzek, administrativa a evidence v elektronické podobě důležitých dokumentů a smluv, zpracování faktur s kompletní přípravou, vypracování prvotních podkladů, zpracování, evidence a kontrola správnosti dodaných faktur – podpora účetního oddělení. Evidence a distribuce pošty, objednávání kurýrních služeb. Vyřizování objednávek, zajišťování kancelářských potřeb a jiných materiálů/služeb. Koordinace a správa zasedací místností – podpora ostatních oddělení dle potřeby

Ze*******řad

Asistentka ředitele úřadu

2020 – 2023 3 roky a 6 měsíců

Řízení chodu sekretariátu ředitele úřadu, administrativní činnost, plánování schůzek a programu ředitele a ředitelky sekce kanceláře úřadu, plán zahraničních cest a školení všech odborů Zeměměřického Úřadu, zpracování a rozdělení elektron. i papírové pošty, zápisy z porad, vyúčtování zahraničních i tuzemských služebních cest, pokladny, docházka, stravenky pro zaměstnance, služební jízdy, výkazy, provádění úkonů pomocí datových schránek atd. Součástí pracovní pozice je archivace a spisová agenda dokumentůZeměměřického úřadu.

*******oda

referentka odboru správy majetku – dotační specialista

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

Administrace a zpracování žádostí o dotace z fondů EU a národních zdrojů, zpracování studií proveditelnosti, kompletní realizace zadávacích řízení dle zákona o veřejných zakázkách či výběrových řízení dle pravidel poskytovatelů dotací,vyhodnocení podmínek financování vhodné pro město, příprava smluv, komunikace s firmami, komunikace s poskytovatelem dotace, s administrátory i dalšími institucemi, dohled nad plynulým chodem svěřeného projektu dle stanoveného harmonogramu, příprava podkladů pro výběrová řízení, spolupráce při vyhodnocování výběrových řízení, spolupráce s vedením města

Če*****.s.

administrátor řízení operačních rizik

2013 – 2019 6 let a 6 měsíců

Útvar řízení rizika podvodu a interní bezpečnosti, útvar bezpečnostního managementu - zpracování žádostí 3. stran (soudy, exekutoři, Policie ČR, notáři, insolvenční správci atd.), komunikace s ostatními pojišťovnami v rámci prevence pojistného podvodu

Pe*********.s.

Specialista podpory prodeje korporátním klientům

2005 – 2009 4 roky a 6 měsíců

Samostatná agenda zaměřená na vyplácení benefitů pro korporátní klienty. Práce s databází, úzká spolupráce s oddělením IT a provizemi. Výpočty benefitů právnickým osobám, zadávání a kontrola dat,spolupráce s účetními, vyřizování korespondence, jednání s manažery, prezentace, databáze školení

Če*****.s.

Asistentka ředitele odboru korporátních klientů

2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců

vedení a zajištění chodu kanceláře ředitele,sjednávání schůzek a vedení osobního kalendáře, příprava a zajištění školení, porad, prezentací, výjezdních zasedání, outdorových aktivit, tisk, kopírování, zpracování příchozí a odeslané pošty, třídění a archivace dokumentů

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

Microsoft Dynamics NAVZkušený

Další programy a počítačové znalosti

fakturační program Q INVOICE

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Pečlivost, spolehlivost, pořádek a řád, komunikativnost, organizační schopnosti, příjemné vystupování, přátelská povaha.

Kurzy

Umělá inteligence AI - 3týdenní intenzivní kurs

certifikát

2025

Kurs anglického jazyka - online 1x týdně

2025

Kurz zaměřený na práci s Excelem pro pokročilé - certifikát

2020

Kurz zaměřený na práci asistentky vedoucích pracovníků včetně obsluhy a psaní dokumentů

2003

Zájmy

Rodina, kultura, cestování, turistika, rekreační sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45