Foto: Bc. Renata D.
ID 1522406

Bc. Renata D. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Kobylisy + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Vyžaduji: částečně

Vzdělání Bakalářské

Západočeská univerzita v Plzni – právnická fakulta

Veřejná správa - bakalářský titul Bc.

2005 – 2008Bakalářské

Střední zdravotnická škola

dětská zdravotní sestra

1990 – 1994SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 4 měsíce

L7*******.s.

Recepční - asistentka společnosti - výpověď pro organizační změny – překážky ze strany zaměstnavatele

duben 2023 – říjen 2025 2 roky a 7 měsíců

Kompletní podpora manažera a zaměstnanců, vyřizování e-mailové korespondence, vedení diáře a schůzek, administrativa a evidence v elektronické podobě důležitých dokumentů a smluv, zpracování faktur s kompletní přípravou, vypracování prvotních podkladů, zpracování, evidence a kontrola správnosti dodaných faktur – podpora účetního oddělení. Evidence a distribuce pošty, objednávání kurýrních služeb. Vyřizování objednávek, zajišťování kancelářských potřeb a jiných materiálů/služeb. Koordinace a správa zasedací místností – podpora ostatních oddělení dle potřeby

Ze*******řad

Asistentka ředitele úřadu

2020 – 2023 3 roky a 6 měsíců

Řízení chodu sekretariátu ředitele úřadu, administrativní činnost, plánování schůzek a programu ředitele a ředitelky sekce kanceláře úřadu, plán zahraničních cest a školení všech odborů Zeměměřického Úřadu, zpracování a rozdělení elektron. i papírové pošty, zápisy z porad, vyúčtování zahraničních i tuzemských služebních cest, pokladny, docházka, stravenky pro zaměstnance, služební jízdy, výkazy, provádění úkonů pomocí datových schránek atd. Součástí pracovní pozice je archivace a spisová agenda dokumentůZeměměřického úřadu.

*******oda

referentka odboru správy majetku – dotační specialista

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

Administrace a zpracování žádostí o dotace z fondů EU a národních zdrojů, zpracování studií proveditelnosti, kompletní realizace zadávacích řízení dle zákona o veřejných zakázkách či výběrových řízení dle pravidel poskytovatelů dotací,vyhodnocení podmínek financování vhodné pro město, příprava smluv, komunikace s firmami, komunikace s poskytovatelem dotace, s administrátory i dalšími institucemi, dohled nad plynulým chodem svěřeného projektu dle stanoveného harmonogramu, příprava podkladů pro výběrová řízení, spolupráce při vyhodnocování výběrových řízení, spolupráce s vedením města

Če*****.s.

administrátor řízení operačních rizik

2013 – 2019 6 let a 6 měsíců

Útvar řízení rizika podvodu a interní bezpečnosti, útvar bezpečnostního managementu - zpracování žádostí 3. stran (soudy, exekutoři, Policie ČR, notáři, insolvenční správci atd.), komunikace s ostatními pojišťovnami v rámci prevence pojistného podvodu

Pe*********.s.

Specialista podpory prodeje korporátním klientům

2005 – 2009 4 roky a 6 měsíců

Samostatná agenda zaměřená na vyplácení benefitů pro korporátní klienty. Práce s databází, úzká spolupráce s oddělením IT a provizemi. Výpočty benefitů právnickým osobám, zadávání a kontrola dat,spolupráce s účetními, vyřizování korespondence, jednání s manažery, prezentace, databáze školení

Če*****.s.

Asistentka ředitele odboru korporátních klientů

2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců

vedení a zajištění chodu kanceláře ředitele,sjednávání schůzek a vedení osobního kalendáře, příprava a zajištění školení, porad, prezentací, výjezdních zasedání, outdorových aktivit, tisk, kopírování, zpracování příchozí a odeslané pošty, třídění a archivace dokumentů

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

Microsoft Dynamics NAVZkušený

Další programy a počítačové znalosti

fakturační program Q INVOICE

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Pečlivost, spolehlivost, pořádek a řád, komunikativnost, organizační schopnosti, příjemné vystupování, přátelská povaha.

Kurzy

Umělá inteligence AI - 3týdenní intenzivní kurs

certifikát

2025

Kurs anglického jazyka - online 1x týdně

2025

Kurz zaměřený na práci s Excelem pro pokročilé - certifikát

2020

Kurz zaměřený na práci asistentky vedoucích pracovníků včetně obsluhy a psaní dokumentů

2003

Zájmy

Rodina, cestování, turistika, kultura, tvořivost, květinový designér, rekreační sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45