Bc. Renata D. 50 let , životopis 1522406
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kobylisy + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Farmaceutický reprezentant Marketingová komunikace Marketingový výzkum Product Specialist Recepční v administrativě Referent Specialista HR marketingu Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: částečně
Vzdělání Bakalářské
Západočeská univerzita v Plzni – právnická fakulta
Veřejná správa - bakalářský titul Bc.
2005 – 2008Bakalářské
Střední zdravotnická škola
dětská zdravotní sestra
1990 – 1994SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 4 měsíce
L7*******.s.
Recepční - asistentka společnosti - výpověď pro organizační změny – překážky ze strany zaměstnavatele
duben 2023 – říjen 2025 2 roky a 7 měsíců
Kompletní podpora manažera a zaměstnanců, vyřizování e-mailové korespondence, vedení diáře a schůzek, administrativa a evidence v elektronické podobě důležitých dokumentů a smluv, zpracování faktur s kompletní přípravou, vypracování prvotních podkladů, zpracování, evidence a kontrola správnosti dodaných faktur – podpora účetního oddělení. Evidence a distribuce pošty, objednávání kurýrních služeb. Vyřizování objednávek, zajišťování kancelářských potřeb a jiných materiálů/služeb. Koordinace a správa zasedací místností – podpora ostatních oddělení dle potřeby
Ze*******řad
Asistentka ředitele úřadu
2020 – 2023 3 roky a 6 měsíců
Řízení chodu sekretariátu ředitele úřadu, administrativní činnost, plánování schůzek a programu ředitele a ředitelky sekce kanceláře úřadu, plán zahraničních cest a školení všech odborů Zeměměřického Úřadu, zpracování a rozdělení elektron. i papírové pošty, zápisy z porad, vyúčtování zahraničních i tuzemských služebních cest, pokladny, docházka, stravenky pro zaměstnance, služební jízdy, výkazy, provádění úkonů pomocí datových schránek atd. Součástí pracovní pozice je archivace a spisová agenda dokumentůZeměměřického úřadu.
Mě*******oda
referentka odboru správy majetku – dotační specialista
2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
Administrace a zpracování žádostí o dotace z fondů EU a národních zdrojů, zpracování studií proveditelnosti, kompletní realizace zadávacích řízení dle zákona o veřejných zakázkách či výběrových řízení dle pravidel poskytovatelů dotací,vyhodnocení podmínek financování vhodné pro město, příprava smluv, komunikace s firmami, komunikace s poskytovatelem dotace, s administrátory i dalšími institucemi, dohled nad plynulým chodem svěřeného projektu dle stanoveného harmonogramu, příprava podkladů pro výběrová řízení, spolupráce při vyhodnocování výběrových řízení, spolupráce s vedením města
Če*****.s.
administrátor řízení operačních rizik
2013 – 2019 6 let a 6 měsíců
Útvar řízení rizika podvodu a interní bezpečnosti, útvar bezpečnostního managementu - zpracování žádostí 3. stran (soudy, exekutoři, Policie ČR, notáři, insolvenční správci atd.), komunikace s ostatními pojišťovnami v rámci prevence pojistného podvodu
Pe*********.s.
Specialista podpory prodeje korporátním klientům
2005 – 2009 4 roky a 6 měsíců
Samostatná agenda zaměřená na vyplácení benefitů pro korporátní klienty. Práce s databází, úzká spolupráce s oddělením IT a provizemi. Výpočty benefitů právnickým osobám, zadávání a kontrola dat,spolupráce s účetními, vyřizování korespondence, jednání s manažery, prezentace, databáze školení
Če*****.s.
Asistentka ředitele odboru korporátních klientů
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
vedení a zajištění chodu kanceláře ředitele,sjednávání schůzek a vedení osobního kalendáře, příprava a zajištění školení, porad, prezentací, výjezdních zasedání, outdorových aktivit, tisk, kopírování, zpracování příchozí a odeslané pošty, třídění a archivace dokumentů
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVZkušený
Další programy a počítačové znalosti
fakturační program Q INVOICE
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Pečlivost, spolehlivost, pořádek a řád, komunikativnost, organizační schopnosti, příjemné vystupování, přátelská povaha.
Kurzy
Umělá inteligence AI - 3týdenní intenzivní kurs
certifikát
2025
Kurs anglického jazyka - online 1x týdně
2025
Kurz zaměřený na práci s Excelem pro pokročilé - certifikát
2020
Kurz zaměřený na práci asistentky vedoucích pracovníků včetně obsluhy a psaní dokumentů
2003