
J. H. , životopis 1021859
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
střední odborná škola - management turismu a služeb Arita Praha
Cestovní ruch
září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 2 měsíce
KY*****.o.
recepční/asistentka
leden 2024 – únor 2025 1 rok a 2 měsíce
- příjem pacientů na oddělení fyzioterapie - objednávání pacientů, plánování léčebného postupu - organizace kartotéky - komunikace s pacienty telefonicky, mailem - práce na PC - drobný úklid - vedení pokladny, příjem plateb - zásobování ordinací, recepce, FT
PK*********.o.
HR Specialista
říjen 2023 – leden 2024 4 měsíce
- vedení personální agendy (např. prac. smlouvy, dodatky ke smlouvě atp.) - kompletní onboarding, offboarding - správa BOZP - evidence veškerých pracovních písemností a dokumentů - správa firemních benefitů (Multisport, AJ kurzy) - Recruitment – správa aplikace Teamio, navolávání pohovorů - správa kalendáře HR manažerky - příprava firemních snídaní a akcí - příprava podkladů k docházce - komunikace se zaměstnanci s ad hoc úkoly
CP*****.o.
office manager/asistentka HR
červenec 2022 – srpen 2023 1 rok a 2 měsíce
- každodenní administrativa - skenování, zařazování dokumentů do složek, archivace - příprava smluv a dalších podkladů potřebných při vstupu i výstupu zaměstnance - update zaměstnaneckých smluv - zpracování docházky - vedení pokladny - časté pochůzky, podpora týmu - onboarding nových zaměstnanců - fakturace a zpracování podkladů pro mzdové oddělení, příprava podkladů pro zúčtování daní - správa dodavatelských faktur a řešení nesrovnalostí - reporting - zásobování kanceláře - plánování firemních akcí, příprava prostor na jednání - správa datové schránky
Al*********.o.
Asistentka
leden 2020 – duben 2022 2 roky a 4 měsíce
- domlouvání schůzek, správa zasedacích místností - vedení pokladny, správa vozového parku - objednávání kancelářských potřeb a občerstvení - komunikace s dodavateli a partnery - správa datových schránek - příprava podkladů pro účetní, fakturace, následná komunikace s účetním oddělením - zodpovědnost za chod kanceláře a recepce - objednávání kurýrů a výběrové řízení na zakázky - různé pochůzky na úřady, notáře, pošta atd.
Cl*******oom
provozní poboček
říjen 2017 – prosinec 2019 2 roky a 3 měsíce
- zodpovědnost za chod provozovny - zajištění, vedení, úkolování, kontrola a motivace provozního personálu - osobní a telefonický kontakt s klienty - práce s hotovostí - administrativa a mailová komunikace spojená s provozem - nábor zaměstnanců / školení týmu - rozdělování a kontrola směn - manuální oprava rekvizit - zodpovědnost za přípravu přenosných her - zajišťování teambuildingů a akcí společnosti - moderování skupin hráčů
Vi*******ic,
asistentka MICE oddělení
září 2016 – březen 2018 1 rok a 7 měsíců
- zpracování incentivních poptávek - telefonická, mailová i osobní komunikace v ČJ i AJ s klienty ohledně ubytování - příprava nabídky pro incentivní skupiny - vedení smluvní dokumentace, následná fakturace za ubytování - zodpovědnost za interní databázi objednávek (aktualizace databáze) - osobní schůzky se zástupci agentur
Ex*********a.s
pracovník oddělení účtárny
září 2011 – červen 2013 1 rok a 10 měsíců
- denní komunikace se zahraničními partnery jak telefonicky, tak mailem - práce s rezervačním programem - kontrola faktur a následné účtování - reporting pro kontrolní oddělení - kontrola správnosti smluv - řešení náhlých problémů s ubytováním - kalkulace ceny za ubytování a lyžařské zájezdy
Ba*****ika
firemní bankéř/pokladník
červenec 2008 – červenec 2011 3 roky a 1 měsíc
- směnárenská činnost - vedení pokladny - zakládání účtů s klienty - spojená administrativa
Jazyky
italštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
ABRAZačátečník
PremierZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
psaní všemi deseti, běžný PC uživatel
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
kurz na rozpoznání padělků - ČNB
srpen 2008