Není foto: K. K.
ID 739595

K. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Palackého, Cyrilometodějská teologická fakulta

Aplikovaná psychoterapie a inovace v sociální práci

září 2022 – dosudVysokoškolské

Masarykova univerzita, fakulta sociálních studií

Sociální práce

září 2019 – červen 2022Bakalářské

Gymnázium Blansko, příspěvková organizace

Gymnázium

září 2011 – květen 2019SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 6 měsíců

Pr*********ava

Sociální pracovník v oblasti zaměstnávání (IPS pracovník)

2022 – 2025 3 roky a 6 měsíců

- Podpora lidí s duševním onemocněním při hledání a udržení práce primárně na otevřeném pracovním trhu - Individuální pracovní poradenství, spolupráce s multidisciplinárním týmem a zaměstnavateli - Pomoc s tvorbou CV, přípravou na pohovory a adaptací na pracovišti - Dlouhodobá podpora klientů i zaměstnavatelů

Do*******mne

Osobní asistentka/Pracovník v sociálních službách

2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců

- Poskytování individuální podpory klientům (seniorům a lidem se zdravotním handicapem) v jejich domácím prostředí - Pomoc s hygienou, oblékáním, přípravou jídla, podáváním stravy a drobným úklidem - Doprovod k lékaři, na úřady či na volnočasové aktivity - Podpora soběstačnosti, důstojnosti a autonomie klientů

Ka*****yně

Průvodkyně

2016 – 2022 6 let a 6 měsíců

- Provádění jednotlivců i skupin po zpřístupněné jeskyni, výklad o historii, geologii a přírodních zajímavostech - Přizpůsobení výkladu různým věkovým a jazykovým skupinám (včetně dětí, zahraničních návštěvníků apod.) - Spolupráce s ostatními členy týmu na plynulém provozu turistické trasy

*******sko

Sociální pracovník/Pracovník v sociálních službách

2021 – 2021 6 měsíců

- Individuální podpora klientů v rozvoji soběstačnosti, komunikace a sociálních dovedností - Podpora klientů při zvládání běžných denních činností, řešení krizových situací a začleňování do společnosti

Ob*****sko

Administrativní pracovník ekonomického oddělení

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

- Zajištění běžné administrativní agendy – práce s dokumenty, e-maily, telefonáty - Příprava podkladů, zpracování a archivace dat v interních systémech - Práce s kancelářským softwarem (např. MS Office – Word, Excel, Outlook) - Podpora chodu kanceláře a spolupráce s dalšími pracovníky týmu

Jazyky

francouzštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Expert

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Kurz první pomoci, kurz prevence syndromu vyhoření, kurz komunikačních dovednosti, kurz krizové pomoci, kurz specifika práce s lidmi s poruchou příjmu potravy

- V průběhu let jsem absolvovala různé kurzy a školení z oblasti sociální práce

2025

Zájmy

Ráda trávím čas v přírodě, cestováním a objevováním. Ve volném čase také ráda cvičím yogu.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45