
K. K. , životopis 739595
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Palackého, Cyrilometodějská teologická fakulta
Aplikovaná psychoterapie a inovace v sociální práci
září 2022 – dosudVysokoškolské
Masarykova univerzita, fakulta sociálních studií
Sociální práce
září 2019 – červen 2022Bakalářské
Gymnázium Blansko, příspěvková organizace
Gymnázium
září 2011 – květen 2019SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 6 měsíců
Pr*********ava
Sociální pracovník v oblasti zaměstnávání (IPS pracovník)
2022 – 2025 3 roky a 6 měsíců
- Podpora lidí s duševním onemocněním při hledání a udržení práce primárně na otevřeném pracovním trhu - Individuální pracovní poradenství, spolupráce s multidisciplinárním týmem a zaměstnavateli - Pomoc s tvorbou CV, přípravou na pohovory a adaptací na pracovišti - Dlouhodobá podpora klientů i zaměstnavatelů
Do*******mne
Osobní asistentka/Pracovník v sociálních službách
2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců
- Poskytování individuální podpory klientům (seniorům a lidem se zdravotním handicapem) v jejich domácím prostředí - Pomoc s hygienou, oblékáním, přípravou jídla, podáváním stravy a drobným úklidem - Doprovod k lékaři, na úřady či na volnočasové aktivity - Podpora soběstačnosti, důstojnosti a autonomie klientů
Ka*****yně
Průvodkyně
2016 – 2022 6 let a 6 měsíců
- Provádění jednotlivců i skupin po zpřístupněné jeskyni, výklad o historii, geologii a přírodních zajímavostech - Přizpůsobení výkladu různým věkovým a jazykovým skupinám (včetně dětí, zahraničních návštěvníků apod.) - Spolupráce s ostatními členy týmu na plynulém provozu turistické trasy
Tý*******sko
Sociální pracovník/Pracovník v sociálních službách
2021 – 2021 6 měsíců
- Individuální podpora klientů v rozvoji soběstačnosti, komunikace a sociálních dovedností - Podpora klientů při zvládání běžných denních činností, řešení krizových situací a začleňování do společnosti
Ob*****sko
Administrativní pracovník ekonomického oddělení
2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
- Zajištění běžné administrativní agendy – práce s dokumenty, e-maily, telefonáty - Příprava podkladů, zpracování a archivace dat v interních systémech - Práce s kancelářským softwarem (např. MS Office – Word, Excel, Outlook) - Podpora chodu kanceláře a spolupráce s dalšími pracovníky týmu
Jazyky
francouzštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Kurz první pomoci, kurz prevence syndromu vyhoření, kurz komunikačních dovednosti, kurz krizové pomoci, kurz specifika práce s lidmi s poruchou příjmu potravy
- V průběhu let jsem absolvovala různé kurzy a školení z oblasti sociální práce
2025