R. S. , životopis 954516
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
Ekonomika a management (Manažerská ekonomika)
2008 – květen 2011Bakalářské
strední přumyslová škola Frýdek-Místek
strojní
1990 – květen 1994SŠ s maturitou
Praxe 27 let a 10 měsíců
AR*****.o.
Provozní manažer
2021 – dosud 4 roky a 10 měsíců
-ekonomická analýza podniku -výpočet uhlíkové stopy -analýza dodavatelů a dopravy -spoluúčast na řízení výrobního závodu textilní trhaniny
Pe*********dob
výkonný ředitel, člen představenstva
2014 – 2019 5 let a 6 měsíců
hlavní zodpovědnost za celkové vedení a fungování společnosti - tvorba strategie a cílů společnosti - vedení týmu 90-ti zaměstnanců - určování úkolů a činností zaměstnanců intenzívní komunikace s výrobním a obchodním ředitelem - kontrola a sledování hospodářských výsledků - řízení a vedení pracovních týmů - nákup, obchod, výroba, údržba, administrativa - komunikace se státní správou (FÚ, OSSZ, pojišťovny, energie) - průběžné vyhodnocení cílů a činností společnosti, controlling, reporting, sledování cash-flow - dodavatelsko-odběratelské vztahy, kontrola a vyhodnocení - úzká komunikace a udržování dobrých vztahů s klíčovými zákazníky a dodavateli
BS*******eby
výkonný ředitel
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
zodpovědnost za vedení a stabilizaci společnosti na českém trhu - vedení týmu 40-ti zaměstnanců v ČR/SR - nastavení a vyhodnocení vnitropodnikových procesů - sledování cash-flow, reporting majitelům společnosti - prodej, rozvoj obchodního oddělení a mentoring spolu pracovníků - dohled nad dodavatelsko-odběratelskými vztahy, kontrola a vyhodnocení - orientace na výsledek – nové trendy, spolupodílení se na vývoji a rozvoji společnosti - „greenfield“ otevření frenčízy na Slovensku
TE*********.s.
ředitel hypermarketu
2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců
vedení a řízení pracovního týmu - 60 zaměstnanců - dohled nad plněním plánu tržeb, sledování cash-flow - strategické plánování, kontrola a vyhodnocení nastavených cílů - stanovování úkolů a činností podřízených pracovníků - nábor a výběr nových pracovníků
FO*****.s.
ředitel controlingu v Chorvatsku (Zagreb)
2008 – 2011 3 roky a 6 měsíců
řízení 13 oblastních ředitelů s důrazem na plnění business plánu - zvyšování kvality služeb, orientace na zákazníka - koordinace základů plánování a rozhodování, manažerem procesu tvorby rozpočtu - tvorba metodiky, jejich nástrojů a koordinace následných rozhodnutí - spolupodílení se na vývoji společnosti v rámci nových a dílčích projektů - dohled nad plněním finančních toků, plánování a následné vyhodnocení - reporting do skupiny akcionáře v ČR
Ge*******cel
celní inspektor
1996 – 2008 12 let a 6 měsíců
vedoucí směny nácestného střediska - řízení a vedení úzkého týmu celních inspektorů - plánování, kontrola a určování směn, - dohled nad zpracováním celních deklarací a zajištění jejich celního odbavení - součinnost při provádění kontrol (import/export) - podpora dalších administrativních celních procesů napříč odděleními
Jazyky
němčinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
disciplinovaný přístup