Není foto: R. M.
ID 668885

R. M.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola gastronomie, Chomutov – Gastronomie, pohostinství a cestovní ruch

Hotelnictví (Chomutov)

2005 – 2009SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 4 měsíce

Bc*********oys

Projektový Supervisor

leden 2025 – duben 2025 4 měsíce

Kompletní řízení a koordinace skladových činností, včetně příjmu, skladování, expedice a výdeje zboží. Vedení týmu skladníků – motivace, hodnocení výkonu, plánování směn a zajištění efektivního chodu týmu. Optimalizace skladových procesů a efektivní využívání skladových prostor pro zajištění plynulosti provozu. Pravidelná kontrola stavu zboží, provádění inventur, zpracování reklamací a vratkových procesů. Spolupráce s nákupním, logistickým a obchodním oddělením pro zajištění hladkého chodu skladu. Správa skladového systému (WMS), ERP systému ABRA a Mobilního Skladníka. Dohled nad dodržováním pravidel BOZP a pracovních předpisů, správa technického vybavení skladu. Iniciativa v oblasti zlepšování skladových procesů, včetně návrhu a implementace nového skladového značení. Rozběhnutí docházkového systému Sloonek a nastavení interních komunikačních kanálů pro efektivnější komunikaci v týmu. Realizace reorganizace skladu za účelem zvýšení efektivity a přehlednosti pracovních procesů.

4P*****.o.

Projektový Supervisor

leden 2022 – leden 2025 3 roky a 1 měsíc

Řízení projektů a procesů: Návrh, implementace a optimalizace logistických procesů při zavádění nových projektů pro zákazníka MARY KAY ve spolupráci s technickými týmy. Vedení týmu: Řízení týmů o 35–60 členech, včetně plánování směn, vedení, motivace zaměstnanců a pravidelného hodnocení jejich výkonu. Optimalizace a analýza dat: Průběžné sledování provozních ukazatelů, identifikace příležitostí ke zlepšení a zavádění efektivnějších pracovních postupů na míru požadavkům klienta MARY KAY. Plnění KPI a spolupráce: Dohled nad klíčovými ukazateli výkonu, plánování činností a úzká koordinace s ostatními odděleními, aby bylo dosaženo vysokých standardů požadovaných zákazníkem. Bezpečnost a kvalita: Zajištění bezpečnosti na pracovišti (HSE), efektivní řešení stížností a dohled nad provozem prostřednictvím CCTV, aby byly splněny nároky klienta na kvalitu a bezpečnost. Komunikace se zákazníkem: Denní komunikace v angličtině s týmem MK, řešení specifických požadavků klienta, příprava fakturačních podkladů a organizace pravidelných inventur. Logistika a expedice: Plánování a řízení každodenní expedice desítek tisíc jednotek produktů do různých evropských destinací (Česká republika, Slovensko, Německo, Nizozemsko, Švýcarsko, Maďarsko), zajištění dodržení časových termínů a vysoké úrovně zákaznického servisu. Peakové období a vysoká vytíženost: Během sezónních špiček (např. Black Friday, Vánoce) zajištění bezchybné expedice více než 1 milionu jednotek měsíčně, včetně koordinace lidských zdrojů a logistických toků.

4P*****.o.

Team Leader

červenec 2019 – leden 2022 2 roky a 7 měsíců

Team Leader – oddělení Outbound (CN) – 4 měsíce Team Leader – oddělení Inbound (CN) – 1 rok a 3 měsíce Team Leader – oddělení Papyrus (lokální klient) – 1 rok Vedení týmu: Řízení týmu o 45–80 členech, organizace každodenní práce, motivace zaměstnanců a dohled nad plněním cílů v oblasti produktivity a kvality. Plnění KPI: Pravidelné vyhodnocování výkonnostních ukazatelů (produktivita, kvalita, přesnost expedice), nastavování opatření ke zlepšení a zajištění dodržení cílů stanovených vedením a zákazníkem. Komunikace se zákazníkem: Řešení specifických požadavků klienta, poskytování pravidelných aktualizací a rychlé řešení případných problémů nebo reklamací. Údržba techniky a bezpečnost: Zajištění správného fungování zařízení ve skladu, koordinace oprav a pravidelné kontroly bezpečnosti na pracovišti. Spolupráce mezi odděleními: Úzká komunikace s ostatními odděleními (např. doprava, kvalita) s cílem zajistit hladký průběh procesů a dodržení termínů. Optimalizace procesů: Analýza provozních dat, hledání příležitostí ke zlepšení efektivity a zavádění změn, které vedou ke zrychlení a zkvalitnění procesů. Řízení standardů a systémů: Nastavení a udržování vysokých standardů pro přípravu a expedici zboží, správa skladových systémů (GIWS, WMS, OMS) a jejich optimalizace. Řešení mimořádných situací: Rychlá reakce na nečekané problémy, jejich efektivní vyřešení a implementace preventivních opatření pro budoucnost.

SK*******.o.

Project administrator (Airbnb)

2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců

Správa rezervací: Řízení rezervací přes platformy jako Airbnb a Booking.com, aktualizace kalendářů, zajištění maximální obsazenosti a efektivního plánování. Komunikace s hosty: Aktivní komunikace s hosty před příjezdem i během jejich pobytu, rychlé řešení dotazů a požadavků, poskytování informací o ubytování a okolí, řešení případných stížností. Údržba a organizace: Zajištění úklidu, údržby a oprav mezi rezervacemi, aby byly nemovitosti vždy připraveny pro příchozí hosty. Cenová strategie: Pravidelná analýza konkurence a přizpůsobení cen sezónním trendům a poptávce na trhu s cílem zajistit ziskovost a konkurenceschopnost. Administrativa: Vedení přesných záznamů o rezervacích, příprava měsíčních finančních přehledů, správa smluv na služby, sledování záručních lhůt a poskytování podkladů pro fakturaci. Zlepšování služeb: Hledání možností ke zlepšení kvality, zvyšování spokojenosti hostů a udržení dlouhodobého standardu nabízených služeb.

Jazyky

ukrajinštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Grafické a konstrukční programy

SketchUpZačátečník

ERP a účetní software

ABRAZačátečník

PohodaPokročilý

SAPZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

Střih videaZačátečník

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

WMS, OMS, Freelo, Chat GPT, Sloneek

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

poskytování zpětné vazby, identifikace potřeb školení, delegování úkolů, stanovování cílů a priorit, efektivní řízení času, plánování a organizování projektů, řízení zdrojů

Kurzy

Rozvoj manažerských dovedností pro supervizory a vedoucí týmů

Cílený kurz zaměřený na rozvoj základních vůdčích dovedností, včetně poskytování zpětné vazby, delegování úkolů, stanovování cílů, řízení času, plánování projektů a řešení konfliktů. Ideální pro supervizory a vedoucí týmů, kteří chtějí optimalizovat efektivitu týmu a růst jako manažeři.

Zobrazit certifikát o absolvování

únor 2024

Barmanský Kurz

Kurz zaměřený na získání praktických dovedností a teoretických znalostí nezbytných pro práci profesionálního barmana. Účastníci se naučí techniky přípravy široké škály koktejlů, správné používání barového vybavení, základy mixologie, etiku zákaznického servisu a komunikační strategie. Kurz také zahrnuje porozumění alkoholu, jeho původu a použití v koktejlech.

2008

Zájmy

AI, Technologie, Investování, Sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45