
R. M. , životopis 668885
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola gastronomie, Chomutov – Gastronomie, pohostinství a cestovní ruch
Hotelnictví (Chomutov)
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 4 měsíce
Bc*********oys
Projektový Supervisor
leden 2025 – duben 2025 4 měsíce
Kompletní řízení a koordinace skladových činností, včetně příjmu, skladování, expedice a výdeje zboží. Vedení týmu skladníků – motivace, hodnocení výkonu, plánování směn a zajištění efektivního chodu týmu. Optimalizace skladových procesů a efektivní využívání skladových prostor pro zajištění plynulosti provozu. Pravidelná kontrola stavu zboží, provádění inventur, zpracování reklamací a vratkových procesů. Spolupráce s nákupním, logistickým a obchodním oddělením pro zajištění hladkého chodu skladu. Správa skladového systému (WMS), ERP systému ABRA a Mobilního Skladníka. Dohled nad dodržováním pravidel BOZP a pracovních předpisů, správa technického vybavení skladu. Iniciativa v oblasti zlepšování skladových procesů, včetně návrhu a implementace nového skladového značení. Rozběhnutí docházkového systému Sloonek a nastavení interních komunikačních kanálů pro efektivnější komunikaci v týmu. Realizace reorganizace skladu za účelem zvýšení efektivity a přehlednosti pracovních procesů.
4P*****.o.
Projektový Supervisor
leden 2022 – leden 2025 3 roky a 1 měsíc
Řízení projektů a procesů: Návrh, implementace a optimalizace logistických procesů při zavádění nových projektů pro zákazníka MARY KAY ve spolupráci s technickými týmy. Vedení týmu: Řízení týmů o 35–60 členech, včetně plánování směn, vedení, motivace zaměstnanců a pravidelného hodnocení jejich výkonu. Optimalizace a analýza dat: Průběžné sledování provozních ukazatelů, identifikace příležitostí ke zlepšení a zavádění efektivnějších pracovních postupů na míru požadavkům klienta MARY KAY. Plnění KPI a spolupráce: Dohled nad klíčovými ukazateli výkonu, plánování činností a úzká koordinace s ostatními odděleními, aby bylo dosaženo vysokých standardů požadovaných zákazníkem. Bezpečnost a kvalita: Zajištění bezpečnosti na pracovišti (HSE), efektivní řešení stížností a dohled nad provozem prostřednictvím CCTV, aby byly splněny nároky klienta na kvalitu a bezpečnost. Komunikace se zákazníkem: Denní komunikace v angličtině s týmem MK, řešení specifických požadavků klienta, příprava fakturačních podkladů a organizace pravidelných inventur. Logistika a expedice: Plánování a řízení každodenní expedice desítek tisíc jednotek produktů do různých evropských destinací (Česká republika, Slovensko, Německo, Nizozemsko, Švýcarsko, Maďarsko), zajištění dodržení časových termínů a vysoké úrovně zákaznického servisu. Peakové období a vysoká vytíženost: Během sezónních špiček (např. Black Friday, Vánoce) zajištění bezchybné expedice více než 1 milionu jednotek měsíčně, včetně koordinace lidských zdrojů a logistických toků.
4P*****.o.
Team Leader
červenec 2019 – leden 2022 2 roky a 7 měsíců
Team Leader – oddělení Outbound (CN) – 4 měsíce Team Leader – oddělení Inbound (CN) – 1 rok a 3 měsíce Team Leader – oddělení Papyrus (lokální klient) – 1 rok Vedení týmu: Řízení týmu o 45–80 členech, organizace každodenní práce, motivace zaměstnanců a dohled nad plněním cílů v oblasti produktivity a kvality. Plnění KPI: Pravidelné vyhodnocování výkonnostních ukazatelů (produktivita, kvalita, přesnost expedice), nastavování opatření ke zlepšení a zajištění dodržení cílů stanovených vedením a zákazníkem. Komunikace se zákazníkem: Řešení specifických požadavků klienta, poskytování pravidelných aktualizací a rychlé řešení případných problémů nebo reklamací. Údržba techniky a bezpečnost: Zajištění správného fungování zařízení ve skladu, koordinace oprav a pravidelné kontroly bezpečnosti na pracovišti. Spolupráce mezi odděleními: Úzká komunikace s ostatními odděleními (např. doprava, kvalita) s cílem zajistit hladký průběh procesů a dodržení termínů. Optimalizace procesů: Analýza provozních dat, hledání příležitostí ke zlepšení efektivity a zavádění změn, které vedou ke zrychlení a zkvalitnění procesů. Řízení standardů a systémů: Nastavení a udržování vysokých standardů pro přípravu a expedici zboží, správa skladových systémů (GIWS, WMS, OMS) a jejich optimalizace. Řešení mimořádných situací: Rychlá reakce na nečekané problémy, jejich efektivní vyřešení a implementace preventivních opatření pro budoucnost.
SK*******.o.
Project administrator (Airbnb)
2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců
Správa rezervací: Řízení rezervací přes platformy jako Airbnb a Booking.com, aktualizace kalendářů, zajištění maximální obsazenosti a efektivního plánování. Komunikace s hosty: Aktivní komunikace s hosty před příjezdem i během jejich pobytu, rychlé řešení dotazů a požadavků, poskytování informací o ubytování a okolí, řešení případných stížností. Údržba a organizace: Zajištění úklidu, údržby a oprav mezi rezervacemi, aby byly nemovitosti vždy připraveny pro příchozí hosty. Cenová strategie: Pravidelná analýza konkurence a přizpůsobení cen sezónním trendům a poptávce na trhu s cílem zajistit ziskovost a konkurenceschopnost. Administrativa: Vedení přesných záznamů o rezervacích, příprava měsíčních finančních přehledů, správa smluv na služby, sledování záručních lhůt a poskytování podkladů pro fakturaci. Zlepšování služeb: Hledání možností ke zlepšení kvality, zvyšování spokojenosti hostů a udržení dlouhodobého standardu nabízených služeb.
Jazyky
ukrajinštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Grafické a konstrukční programy
SketchUpZačátečník
ERP a účetní software
ABRAZačátečník
PohodaPokročilý
SAPZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
Střih videaZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
WMS, OMS, Freelo, Chat GPT, Sloneek
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
poskytování zpětné vazby, identifikace potřeb školení, delegování úkolů, stanovování cílů a priorit, efektivní řízení času, plánování a organizování projektů, řízení zdrojů
Kurzy
Rozvoj manažerských dovedností pro supervizory a vedoucí týmů
Cílený kurz zaměřený na rozvoj základních vůdčích dovedností, včetně poskytování zpětné vazby, delegování úkolů, stanovování cílů, řízení času, plánování projektů a řešení konfliktů. Ideální pro supervizory a vedoucí týmů, kteří chtějí optimalizovat efektivitu týmu a růst jako manažeři.
Zobrazit certifikát o absolvování
únor 2024
Barmanský Kurz
Kurz zaměřený na získání praktických dovedností a teoretických znalostí nezbytných pro práci profesionálního barmana. Účastníci se naučí techniky přípravy široké škály koktejlů, správné používání barového vybavení, základy mixologie, etiku zákaznického servisu a komunikační strategie. Kurz také zahrnuje porozumění alkoholu, jeho původu a použití v koktejlech.
2008