Není foto: L. S.
ID 1124002

L. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Palackého v Olomouci

Právo ve veřejné správě

září 2006 – červen 2009Vysokoškolské

Praxe 12 let a 7 měsíců

Dr*****.o.

Projektový specialista pro dotační tituly

duben 2025 – dosud 4 měsíce

-řízení projektů financovaných z národních a evropských dotačních programů (např. OP TAK, TA ČR, OPST) -zajištění formálních náležitostí a dokumentace pro ROPD, ŽoZ, ŽoPL,... -denní komunikace s klienty, soudními znalci, poskytovateli dotace atd. -administrace veřejných zakázek podle zákona č. 134/2016 Sb. (ZZVZ) a metodik poskytovatelů dotace -monitoring průběhu realizace projektů, dohled nad dodržováním podmínek dotace -práce se systémy ISKP 21+/ 14+, ISTA, API aj.

Ch*********.s.

PROJECT-MARKETING MANAGER

únor 2023 – 2024 1 rok a 11 měsíců

Projektová část - řízení svěřených projektů (převážně metodou Waterfall) a lidských zdrojů od zadání požadavku po prvovýrobu (+ následná údržba a inovace) - zpracování podkladů včetně proveditelnosti projektu - zadání vzorkování, grafické realizace obalů + soulad legislativou - denní komunikace se zákazníkem/ zadavatelem projektu - spoluvedení projektové dokumentace - řešení reklamací, nedodávek a jiných vzniklých problémů - realizace reklamních projektů (zadání, realizace, doprava) Marketingová část - správa brandového a importního portfolia společnosti - celorok + sezóny - tvorba katalogů (denní komunikace: grafická studia + tiskárny) - zadávání výrobků do IS, tvorba EAN kódů, štítků, obalů (CorelDRAW) Auditní a certifikační činnost - úspěšná realizace každoročních auditů RFA, Fairtrade, RSPO - příprava podkladů, tvorba interních směrnic - správa portálů + všestranné průběžné aktualizace

MO*******.o.

Projektový manažer

červenec 2019 – prosinec 2022 3 roky a 6 měsíců

- řízení svěřených projektů a lidských zdrojů, zpracování interních podkladů včetně proveditelnosti projektu a grafických úprav, soulad textací s legislativou ČR i EU, denní komunikace se zákazníkem/ zadavatelem projektu, uvedení do výroby, vedení projektové dokumentace; - interní audit určených segmentů společnosti; - správa výrobkového portfólia na webových stránkách společnosti; - účast na zahraničních veletrzích; - realizace reklamních projektů-poptávky, objednávky(systém Globus, komunikace se zákazníkem); - správa výrobkových karet včetně ceníku + kontrola podkladů oddělení kvality; - kvartální zpracování výkazů EKO-KOM, ENVI- PACK

KA*********.CZ

Fakturantka + Back office administrator

září 2012 – červen 2019 6 let a 10 měsíců

- práce s ekonomickým softwarem Altus Vario (faktury, pohledávky,   objednávky,...); - zajišťování komunikace se zákazníky a dodavateli v ČR, případně i EU; - komplexní administrativní podpora stran služby pronájmu tiskáren; Období působení u tohoto zaměstnavatele zahrnuje i MD/RD (výpomoc se zaškolením nového pracovníka aj.)

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Klasické PC programy: MS Excel, Outlook, Word atd. - standardní uživatelská úroveň; IS: Globus, Helios, Vario

Zájmy

Zájem o veřejné dění, literaturu, další vdělávání (AJ a aj.), zkušenosti s vedením a motivací týmu, ŽL, cukrářské kurzy, kurzy tvorby a úpravy fotografie, kurz komunikačních dovedností a vedení týmu...

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45