Foto: Laura Ž.
ID 1522293

Laura Ž. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Bubeneč + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nové Město + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Karlova

Pravoslavná teologie a psychosociální studia

2007 – 2010Bakalářské

Škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha

Public relaitions

2003 – 2007SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 9 měsíců

Sp*********.s.

Projektový manažer

červenec 2023 – dosud 2 roky a 6 měsíců

• Samostatné vedení projektů, koordinace, delegace, dohled a reporting. Projekty se zaměřením na správu nemovitostí, bytové i nebytové prostory, na požární bezpečnost a připojení objektů na pult centrální ochrany, pasportizace objektů, prodej bytových jednotek. • Příprava a koordinace poptávkových a výběrových řízení

Úř*********a 3

Vedoucí oddělení nebytových prostor

září 2016 – červen 2023 6 let a 10 měsíců

• pronájem nebytových prostor a garáží (NP) ve svěřené správě MČ Praha 3 • vypisování výběrových řízení, komplexní zpracování agendy a evidence NP, zajištění prohlídek, příprava technické dokumentace, jednání s nájemci, vyřizování žádostí, příprava a podpis nájemních smluv, zveřejnění smluv v Registru smluv, komunikace se správcem objektů, právní příprava smluv • příprava usnesení a materiálů do Rady MČ Praha 3 • pronájem bytových jednotek formou aukce, zajištění podkladů pro aukce, technické dokumentace, jednání s nájemci, vyřizování žádostí, příprava a podpis nájemních smluv • příprava nájemní smluv na pronájem objektů ve svěřené správě MČ a s tím spojená agenda • vnitřní řízení oddělní nebytových prostor, vedení podřízených. Zástupce vedoucího oboru

PR*********.o.

Administrativní pracovnice při vymáhání pohledávek

listopad 2011 – srpen 2016 4 roky a 10 měsíců

• jednání s klienty a uzavírání smluv na vymáhání pohledávky, telefonické a osobní urgence pohledávek, běžná administrativní činnost, vyhledávání dlužníků, komunikace s právními zástupci, exekutory, úřady aj.

GE*******.s.

Administrátor insolvencí, odd. pohledávek

listopad 2011 – leden 2012 3 měsíce

• přihlašování pohledávek k insolvenčnímu řízení.

Fi*******u 1

Referent daní

duben 2011 – září 2011 6 měsíců

Vyměřování DPH, kontrolní činnost

Vo*******.s.

Vedoucí prodejního místa

listopad 2010 – duben 2011 6 měsíců

Prodej, zákaznické poradenství

Di*******sis

Marketing specialist

září 2008 – duben 2009 8 měsíců

- Marketingové kampaně, administrativní podpora, koordinace svatebního veletrhu

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Agendio, GINIS, Helios

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Sport, vaření, houbaření, filmy a seriály

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45