Michaela P. 47 let , životopis 1517037
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Office manager Project manager organizačně-ekonomický Provozní ředitel / manažer Správce vozového parku Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí provozu / provozní Webmaster Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Bakalářské
Fakulta Vysoká škola podnikání a práva - PANEVROPSKÁ UNIVERZITA
Podnikání a management
září 2009 – květen 2012Bakalářské
Střední uměleckoprůmyslová škola s.r.o.
Módní návrhářství
září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 7 měsíců
HR*******.o.
Projektový manažer
červen 2017 – dosud 8 let a 7 měsíců
• Komplexní správa vozového parku (pojištění, registrace, tank.karty) • Řešení pojistných událostí • Dotace EU - zpracování, správa • Správa IT • Realizace marketingových aktivit a propagací ( grafika, soc.sítě) • Správa a editace webu • Správa webových aplikací (eshop) • BOZP, PO - zástupce společnosti • Facility management • Koordinátor GDPR, Whistleblowing • Komunikace se státní správou - ISPOP, HZS, MM, KHS • Tvorba a kontrola smluv, směrnic a vnitřních předpisů • Koordinace řešení provozních a operativních problémů
A *********.o.
Provozní ředitel stavební firmy
září 2015 – květen 2017 1 rok a 9 měsíců
• Vedení týmu lidí • Komplexní řízení společnosti • Komunikace se státní správou - inženýring • Facility management • Nábor zaměstnanců • BOZP, PO • Administrativní činnost
Ji*******tví
Asistentka jednatele
březen 2013 – červen 2015 2 roky a 4 měsíce
• Nákup, prodej, reklamace, marketing, propagace • BOZP, PO, HACCP (školení, správa, rizika) • Komunikace se státní správou (SVS, CS, SZIF, HZS) • Vedení týmu lidí • Nábor zaměstnanců • Správa budov • Administrace dotací EU
ČV*********SÚZ
Manažer objektu
červenec 2005 – prosinec 2012 7 let a 6 měsíců
Zodpovědná za kompletní provoz objektu včetně • Vyhledávání nových zákazníků • Navazování vztahů se zákazníky • Vedení týmu lidí a provozů 60/5 • Zodpovědnost za řízení rozpočtu • Zodpovědnost za nábor zaměstnanců • Facility management
Un*****ova
Zástupce vedoucího správy
únor 2002 – červen 2005 3 roky a 5 měsíců
Zodpovědná za provoz vedení správy zejména • Vedení týmu lidí a provozů 3/5 • Spoluzodpovědnost za řízení rozpočtu správy • Facility management
Jazyky
angličtinazačátečník
polštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
MacOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawPokročilý
Adobe InDesignZačátečník
CanvaPokročilý
FigmaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Google AdsPokročilý
Google AnalyticsZačátečník
Google search consoleZačátečník
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
WordPress / CMSZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)